Blablabla Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Har nå barn nummer tre på vei. Vurderer å ta to år hjemme istedetfor ett. Har jobbet fullt i 10 år nå, og begge de andre ungene har jeg hatt i barnehage fra 10 mnds alder. Tenker veldig på at karriere/jobb går ut over ungene, og merker at de blir slitne av lange dager. Noen som har valgt en pause? Jeg ønsker også tid til å vurdere veien videre, valg av jobb osv framover...
Travelmor Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Jeg tar pause nå og det er så deilig at jeg endelig har turt å ta det valget! Merker at det er et valg som må forsvares. For det er et press på å komme tilbake i jobb, særlig når du har lang utdanning, karrierevenner og ikke minst i forhold til økonomi.. Jeg har fem barn i spranget fra baby til tenåring. Jeg har hele tiden jobbet 100 %, men det har vært så vanvittig travelt. Det har gått på et vis med ungene og jobben, men jeg merker at jeg har vært halvveis med i ungene sitt liv. Nå nyter jeg hvert minutt! Det er så deilig å ha tid til å leve, og vite at slik skal jeg ha det til høsten og også neste vår, og kanskje ennå litt lengre om vi ikke er bankerott til den tid:-) Jeg er nok litt urolig for hjerneføden, og lurer litt på om jeg skulle gått i gang med nettstudier eller noe i den dur. Men ellers tror jeg dette er det beste som kan skje for alle i heimen vår nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå