Gå til innhold

startproblemer...


emmg

Anbefalte innlegg

lenge siden sist jeg skrev her. er 8 uker nå. har hatt blødninger siden uke 5 av og på, og har vært på to ul. sist var på mandag, der vi så et bankende hjerte! for to uker siden viste ul at det var en "pose" med blod ved siden av babyen, og denne var borte nå, så da var det nok dette som skulle ut. håper alt går bra nå, skal på ny ul 10/4. er forferdelig kvalm, og det var visst et godt tegn, sa legen. kjenner dessuten godt en hard livmor utenpå magen nå. dette er nr 3, hadde blødninger med nr 2 og, så til dere som blør litt uten smerter: dette er ganske vanlig. men man skal jo selvfølgelig ta det med ro...krysser fingrene for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du skriver inn dette. Tror mange synes det kan virke litt beroligende om man blør litt...Gjør jo det selv også nå. Kanskje det kan være det vi så på ul?? Han trodde det hadde vært en tvilling der, men var ikke helt sikker. Det var et grumset felt ved siden av fostersekken med foster i. Litt uformelig fasong... Lignet litt skyggegrums... Hadde du mørkerød blødning etterpå? Det er nesten sjokoladefarget med litt grums i men IKKE klumper....Håper inderlig dette går bra. Det må det. Og tror det. Skal på ul mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blødningene har vært rosa, frisk rød, men mest mørk og brun. ikke klumper, men slimhinner..legen fortalte og at dette skal ut, så det er normalt når man får en slik "sekk". det finnes og noe som heter tohornet livmor, som kan likne. det beste er å gå til regelmessig ul og sjekke,- og ta det med ro selv.

med nr to hadde jeg store blødninger i 5 uker, med klumper, og hadde ligge-i-ro ordre. fikk aldri ordentlig svar på hva dette egentlig var, men jenta ligger ved siden av meg nå, 3 år og syk med feber stakkar....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det går bra med deg, emmg.

Fint å høre at det kan gå bra selv om man har blødninger. Er engstelig hver gang jeg er på WC, sjekker papiret hver gang jeg tisser! Litt sykt=)

 

God helg!

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...