Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har en sønn som er 1 uke i dag. Ute er det strålende vær. Sol og pittelite vind, men ikke mye. Har innmari lyst til å ta en utetur i dag... Ville dere gjort det? Er også litt i tvil om påkledning, men tenker jeg tar voksiposen og ullklær sånn at vi regulerer varmen best mulig....
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Ja,kom dere ut en tur Både du og babyen har godt av litt frisk luft. Selv var jeg på første trilletur med gutten min når han var 3 dager gammel, var riktignok i Mai,men var regnvær og ikke stort varmere enn nå. Kos dere på trilletur
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Jeg fikk barn i oktober og vi var ute og trillet med en gang vi, det er helt greitt det. Spebanr kan være ute med en gang de så lenge det ikke er mange kuldegrader. Kos deg på trilletur
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Takk for svar! Vet egentlig at de kan ut med en gang, men synes jo han er så liten, så greit å høre litt andres meninger og erfaringer ) Men tipper vi tar oss en liten luftetur i dag ja! )
mammaentiltrulte Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 fikk ei jente i oktober vi og var ute å trillet da var hun ikke en uke en gang. bare gå ut å koooos dere :-)
Nicita73 Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Jeg fikk i oktober, var ute å trilla dagen etter vi kom hjem fra sykehuset. Hadde da en dress, lue, sokker, fleecepose. Kom dere ut å nyt sola:)
monztah Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Klart du skal gå ut :-). Første trilleturen er alltid litt nifs...tror jeg...var det ihvert fall for meg i mai, da snuppa var 1 uke. Ikke visste jeg at man skulle ha myggnetting på vogna heller...noe som naboen kunne fortelle ;-). Hi hi. Nå går det som en dans! Kos dere på første trilleturen! (Ja, det er normalt å stoppe og sjekke om h*n puster hvert 5. minutt...hehe)
Omr Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 KOS DERE!! Men ta gjerne på myggnetting selv om det ikke er særlig insekter ute. Det løyer vinden litt, og det blir lunere i vogna. Sikkert mange som ser rart på meg, men jeg bruker myggnetting på vogna hele året;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå