haater husarbeid Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Hei er du på prøvern igjen?? så plutselig at det sto +1pp bak navnet ditt...... nysjerrig her nå ja. Embla er vel rundt halvåret??
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Har ikke fått tilbake den månedlige,men håper jeg slipper:) Embla ble 6 mnd på mandag som var, så nå er vi klar for en til;)
haater husarbeid Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2007 Noen som er tøffere enn meg skjønner jeg Lykke lykke til!!
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Er nok faktisk feighet som gjør det:p Prøvde å løpe etter og bære 2 åringen til venninna min når jeg var høygravid, funka heller dårlig, så jeg vil ha en som ikke løper fortere enn meg når jeg er elefant nestegang;) Hehe... Takketakk:)
haater husarbeid Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2007 haha, bra humoren fortsatt lever..... Jeg ventet til min eldste var over tre år jeg og begynte å høre etter
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Det er jo et godt alternativ,men da synes jeg det begynner å bli litt lenge mellom siden vi gjerne vil ha 3. Så 2 tette og en "attpåklatt" er planen. Men man vet jo aldri;) Funket det bra med det mellomrommet?
haater husarbeid Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2007 Er glad det ble såpass mye mellom dem. Førstemann sov jo ikke hele natta før han fikk fjernet mandlene for tre mnd siden og minstemann ble født med en liten funksjonshemning. Glad det ble slik det ble, eller hadde det jammen blitt travelt nok Men storebror her elsker sin lillebror og storebror er helten til minstemann, så de koser seg masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå