Gå til innhold

Når begynne med lekegrinden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La han ligge der fra tidlig av, så venner han seg til å være der....

Skrevet

Jeg begynnte da litla snudde seg. Så va jeg hvertfall sikker på at hun ikke kom seg lenger. Men hun ligger som regel ikke der viss jeg ikke er opptatt.:)

Skrevet

Jeg har tre barn og har ikke begynnt ennå. Sikrer heller stue og kjlkken slik at de kan utforske det de vil. Har aldri hatt noen uhell med det.

Skrevet

Her har vi heller ikke brukt lekegrind. Som hun over skriver sikre trapp og skarpe kanter så kan de heller suse rundt.

Skrevet

Har to gutter. Brukte ikke lekegrind til første, men til andre har vi brukt den fra dag 1. Det er bare 15 mnd mellom guttene, så det er litt greit å kunne legge minsten en litt trygg plass mens jeg leker med største eller gjør noe annet.

Lillebror stortrives i lekegrinda (snart 4 mnd nå), sover der innimellom også.

Skrevet

Hei!

Vi har hund, og har brukt grinda fra snuppa var 1 måned. Fint at ho kan ligge der og kose seg med babygymmen uten at vovsen kommer opp i ansiktet på ho...

Skrevet

Start tidlig!! La babyen ligge der litt hver dag fra nyfødt av.Men legg litt i rundt babyen da, slik at den ikke ligger så alt for åpent. Kjøp èn med regulerbar bunn, ( vet ikke om alle har det nå....men).

Vi begynte med lekegrind da guttungen var 6mnd, og det var IKKE populært. Han nektet å være i den.

Så nå skal bruker vi den som oppbevaring til leker & rot....:-)

Skrevet

Jeg begynte da min var 4 mnd ca, slik at han skulle bli litt vant til å ligge der. Er kjekt når man må dusje, gå på do etc når barnet krabber og sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...