Gå til innhold

Hvor mye skal babyer på 3 uker sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett teit spm kanskje,men jeg bare lurer på hvor mye babyer i denne alderen skal sove? Jenta mi på 3 uker sover så lite synes jeg. Jeg ser hun er trøtt for hun gjesper og øynene glipper igjen,men ikke snakk om at hun vil sove. Hun blir overtrøtt og da blir hun survete og vil bare gråte og skrike. Hun sovner kun når hun er inntil kroppen min og blir båret rundt og vugget på. Så fort jeg legger henne i senga si så våkner hun,uansett hvor trøtt hun er. Om natta går det derimot greit,da sovner hun i senga si. Om dagen sover hun en time av gangen bare,og er oppe i 3-4 timer . Er ikke dette litt lite med søvn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg osgå på, min på 5 uker sover også ekstremt lite, men kan ha 3 - 4 timer sammenhengende på natten.

Hvor mye er det vanlig at di sover?

Skrevet

Det blir et umulig spørsmål å svare på - for alle er forskjellige.

Min sønn er var helt lik din datter. Det tar gjerne 3mnd før de små finner en fast rutine - som gjerne forandrer seg ganske raskt igjen. Det beste er å gi mye kos og trygghet til babyen din. Hun er jo enda for liten til å bli bortskjemt. Så la henne sove på deg om det er mulig.

Et tips er å la henne ligge i vognen på dagtid. Den er ofte mer trygg og innebygd for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...