Gå til innhold

i wish.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Din svangerskapsuke: 36

Babyen er nå 43.5 centimeter lang og veier 2250 gram. Brystene dine er nå 200-400 gram større enn vanlig, og det kan hende at du allerede har vært avgårde og kjøpt deg en ny BH. Når du skal kjøpe en ny amme BH kan det være lurt å kjøpe en som er ytterligere en størrelse større enn den du har nå. Dette er fordi at når brystene dine blir fylt med melk blir de ennå litt større.

detta er jo bare tull! Jeg har blitt lurt!!!! Puppene er ikke ett gram mere enn de var foer jeg ble gravid. Jeg hadde virkelig haapet at for en kort periode av livet mitt skulle jeg faa ha pupper som faktisk saa ut som pupper....men nei... :( sukk......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må bare si jeg føler med deg... tenkte akkurat det samme når jeg leste det.... ;-)

Skrevet

er helt enig.. er i uke 39 å har nesten ikke sett noe forskjell.. de er kanskje en smule bredere men ikke større..

Skrevet

Mine har blitt en liten tanke større, men det er ikke mye. De bør ikke råde nybakte mødre til å kjøpe amme-bh i str større enn under sv skapeet ihvertfall, det er kun når man har melkespreng at det kan presse litt ekstra, men det går å bruke den str man har i slutten av graviditeten..

Skrevet

Tullog tøys.... den ene bh`n min henger og slenger enda... Meeeen så er det noen som sier at når melka kommer...DA skjer det ting..... Vi får håpe, jeg og kunne tenkt meg noen "fine" store pupper for en liten periode!

Skrevet

syns det var ganske kjipt det der. saa de aller fleste blir velsignet med struttepupper da? og her sitter jeg...like flat som alltid. :( Betyr dette at de ikke vil vokse naar ungen kommer ut ogsaa da?

Skrevet

aaahhh,dere kan fa pupper av meg!....sa mye dere vil! Har alltid hatt litt store pupper.....normalt en c cup...men etter forste mann ble jeg igjen pa en d cup,og na snart 30uker er de enorme.....kan si d sann at jeg ikke har hatt oye kontakt med folk pa en stund....d er ganske slitsomt.....

sa jeg savner smaa nette lette pupper!!

Skrevet

GI MEG PUPPER NAA!!!!

Skrevet

Skulle gjerne hatt mindre jeg også..

Virker jo som de som allerede har for store pupper, får enda større.

Jeg vil ha mindre :)

Skrevet

En skal vel være forsiktig hva man ønsker seg ja! Men alle er forskjellig, så det kan jo hende at de faktisk øker en del i størrelse for en stund, for så å trekke seg tilbake til sikkert å bli lefser som vi kan hive bakpå ryggen :( D er ulemper med små og store gitt.

Skrevet

adLNflkjj

Skrevet

Mine passer greit i gamle bher også.. Men regner med at det endrer seg i løpet av de nærmeste dagene, siden jeg har store planer om å føde :-p

Skrevet

Slapp av, når du begynner å amme blir de nok store skal du se!

Jeg fikk helt latterkrampe av mine noen dager etter fødsel. Drøyde litt med ammingen, og da så de ut som to meloner! Skikkelig silikon-style.

Det kjipe er at de har blitt minde enn det jeg startet med når jeg ikke ammer eller er gravid.... :-(

Skrevet

er i uke 30 og har gått opp 3 bh størrelser allerede :-( er ikke så fornøyd med det jeg for jeg hadde store pupper fra før av.

Antar vi ofte ønsker det motsatte av det vi får.

Skrevet

Mine er blitt fyldigere, de ble ganske så tomme etter sist ammeperiode, hørt uttykket vrengte lewis lommer?

Nå er de blitt fylt opp igjen og jeg har gått fra b cup til d cup. Må nok ha e cup i ammebh om ikke det er de to bhene i d cup var fryktelig små i størrelsen (mistenker det)

puppene vokste ikke så mye i første svangerskap, men PANG så så de helt forferdelige ut på sykehuset.... alt for store for meg! det var ikke mine!

Skrevet

der var jeg heldig, er gått fra 75b til 85d, er veldig fornøyd he he...større blir de etter at bebin er ute....snakker av erfaring fra forrige da...he he

Skrevet

kan dere ikke ta litt av mine da.. off.. de er store.. større enn før..har 6 uker igjen.. også er magen så enorm at de store puppene dyttes opp og får en sånn valkebrett på siden.. har de nesten oppi haka.. ikke pent.. så kos dere med pupper som sitter der pupper skal:)

Skrevet

bruker til vanlig 75C i bh størrelse. nå må jeg ha 80D(DD etter fødselen)

Skrevet

testing testing :)

Skrevet

Hehe...må le av oss damer...og pupper...hehe mine har ikke vokst så veldig mye ennå, har blitt litt større...men jeg har silikon fra før av...helt normal størrelse, da, en 75c..men jeg er egentlig livredd for at de skal vokse så mye mer jeg, med tanke på strekkmerker og sånn..og hvordan de vil se ut etter amming??? Kansje mine 23000 kroners pupper blir heeeelt bortkastet og vrengte levis lommer...hehe noen som selv har ammet og har silikon, som vet hvordan de blir seende ut etter amming?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...