Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 når mannen min kjem heim fra jobb,og jeg sier hei og smiler og er blid,er han også kjempe blid og vil vere samen med oss..visst jeg ikke sier noen ting er han sur,og likegyldig,føler at det er jeg som må holde liv i familien,litt strevsomt....andre? han har hat en tøff oppvekst,med lite nærkontakt,så han takler ikke så godt kyssing og klemming...han reagerer med sinne,men jeg ser at han innderst inne liker det.. snakking kva er det?ingen i familien hans er særlig goe til å snakke om ting,det har mannen min jallfall lært avmeg at snakke må man.men han vil ikke snakke noe særlig om følelser.vi har 2 barn.
animal Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 For å sette det litt i perspektiv for ham kan du jo spør han om hvordan han vil at deres barn skal bli, og hva han vil de skal lære angående å kunne snakke om og vise følelser. Hvertfall så gjorde det at min mann tenkte seg litt om, han vil jo ikke at sine barn skal slite med det samme som han gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå