Gå til innhold

Babyfotografering.. Klær til liten og stor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til fotografen til onsdagen..

Lurer på hva jeg skal ha på knerten... Blir nok en del bilder uten klær, kun bleie, men hva annet kan man ha på? Har lyst til å ha på snekkerbukse når han tar ett års bilder.. Kan jeg ha skjorte/vest/olabukse? eller ville dere valgt noe søtt og lyseblått?? Eller begge deler??

Hva med oss? Svart tøy så vi ikke havner i fokus? Blått? Blir kanskje litt mye av det gode..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på. skal til fotograf til torsdag....

anyone???

Skrevet

*dytter*

Må da være noen som har vært hos fotograf med gullet sitt??

Skrevet

Hei, har ikke vært hos fotograf med gutten min, men jobber selv som fotograf. Anbefaler alltid folk å ta med litt forskjellige plagg. Det kommer jo også litt an på om fotografen bruker farget barkgrunn eller bare hvit. Det beste er om klærne er så nøytrale som mulig, uten mønster, og at de i allefall er i samme fargetone, både til liten og stor :)

Lykke til. Blir sikkert kjempebra!

Skrevet

vi tok meste naken bilder da han var 6 mnd og noen med snekkershorts. Kjempeflotte bilder. Ville ikka ha mer klær på - og det er litt styr å skifte hele tiden også.

På ett år skal vi heller ha olabukse, joggesko og skjorte og snekkebukse uten noe under og sånn.

Tok ingen bilder med meg på, synes det ble feil for far som ikke kunne være med. Hadde storesøster med på noen bilder. Har sett mødre som er med, og da ville jeg valgt en enkel olabukse og kanskje en brun enkel topp eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...