Julie79 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Er 34+5 i dag....har hørt at man får "menssmerter" når fødselen melder seg...men kan man ha dem leeenge før?? Jeg har mensmurring/smerter og løs mage....våknet i natt av menssmerter, og syns dette var ekkerlt! Har ikkje hatt det før i svangerskapet.... Har ikke hatt noe særlig med kynnere i dag...
en liten i magen Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Er du bekymret ville jeg ringt jordmor og fått råd der!!
@nita+Sebastian Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har født tre ganger tidligere og ingen av mine har begynt med det. Synes jeg flere ganger i det siste har lest om jenter som er kommet like langt som deg, som opplever menssmerter, kynnere og stikkninger i mage underliv. Tror kanskje det er en modningsprosess som settes igang på den tiden?? Ren gjetting fra min side altså ) Bare en observasjon.
tb74 Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Hei, Jeg har også slike smerte. Barnet ligger med hodet langt ned i bekkenet mitt. Smertene begynte den helgen barnet la seg slik. Tror smertene rett og slett skyldes press og at det begynner å bli lite plass. Samtidig får man jo gjerne kynnere som gjør det hele enda verre. Tror ikke du vil være i tvil når riene først kommer. 36 ukker på vei..
Ella75 *Fødeklar* Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Jeg hadde det slik forrige helg. (er 31+6 i dag) Var inne på føden til ul og sparketest. Alt var helt ok. Siden du også har løs mage kan det rett og slett være at du har litt problemer i fordøyelses systemet... det var det jeg fikk beskjed om. Tarmene har ikke så god plass lenger og slike smerter kan derfor kjennes litt annerledes ut enn det gjør til vanlig. Jeg hadde vondt i ett døgn ca.....(men med litt dobesøk og "fjerting" gikk det over). Blir du veldig bekymret må du jo selvfølgelig ringe føden, men dette var i alle fall min erfaring med samme problem. Lykke til!!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har hatt mensmurringer til og fra under hele sv.skapet. Har 4 dager igjen til termin, og ikke skjedd noe enda Tror ikke du trenger å bekymre deg i det hele tatt. Men får du ikke roa, så ta en tlf til jm. Det gagner ingen å gå å bekymre seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå