Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle barn liker jo å leke, men utenom dette.....Hva liker din 2-åring å gjøre?

Jeg og min sønn vil gjerne finne på noe morsomt - så alle ideer og tips mottas med stor takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker å se film :)... Men ellers så liker han å male,tegne,pusle, liker å bygge ting i lego ( han har duplo togbane), han elsker åå være med åpå huslige ting som å vake bade ( han får da egen klut og koser seg som bare det ), legge på plass klær osv.

Skrevet

hmmm, lagret før jeg be ferdig....

Mest av alt så elsker han å gå på treff eller åpen barnehage,og i svømmehallen.

Kanskje ikke så spennendes ting, men dette er det vi gjør mest av.

Skrevet

Nå har det endelig blitt litt utevær, og nå er endelig sankassa blitt bygd (bare tatt oss 3 år eller mer......hehe) så nå er det bygging. Raking og alt annet som går ann å gjøre og ikke å gjøre i hagen.

Picknik på hverandaen er også kjempe morro.

Tar ut en kasse med leker, og de koser seg på hverandaen.

Leke butikk er også kjempe stas, har laget en nede ved garasjen. Det ser ut som ett bomba området, men ungene koser seg vilt. System i rotet eller noe slikt, jeg får jo ikke lov å rydde eller blande meg inn.

Traktor, trehjulssykkel og bilen er tatt ut. Så igår prøvde minsta å sette utfor bakken. Syns det var kjempe morro når jeg kom løpende. (sett de store barna gjør det, som jeg også syns seg skummelt ut. Av og til skulle en ikke ønske en hadde naboer.. hehe... men vi overlevde vi også, så skjønnre hvorfor mamma var så hysterisk når jeg var liten)

Skrevet

Hun liker alt som fregår ute, sparke ball, ake, sykle på trejulssykkel, mate fuglene, plukke bliomster ol. Svømmehallen er også en slager.

Hjemme er hun glad i å være med å lage mat, tegne og leke med playmo.

Skrevet

Leke gjemsel, leke med plastelina, lage boller og pannekaker, pusle, bygge hus av stoler og pledd, besøke bondegård, synge sanger som vi trekker fra en bolle med lapper, lese bøker, bor dere i Oslo er det supert å ri på ponni på Ekeberg rideskole. ,

Skrevet

TUSEN TAKK FOR SUPRE TIPS ALLE SAMMEN!

SKAL PRØVE UT FLERE:)

HOVEDINNL.

Skrevet

Inne liker min gutt på 2,7 år best å leke med koppestell og lekemat, duplo-lego, puslespill, lotto-spill (sammen med oss foreldrene) og tegne.

Ute liker han å bruke sykkel eller trillebår, leke i sandkassa eller på sklie, ake og se på dyr.

Skrevet

Oj, jeg leste visst ikke innlegget ditt ordentlig ser jeg......svarte på hva han liker å leke med jeg da...

Utenom lekingen liker han veeeeeldig godt å være med i matbutikken og bruke sånn liten handlevogn ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...