Gå til innhold

Privat UL i Skien/Porsgrunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan bestille dette? Pris? Er det mulig å ta i 3D eller 4D? Legen min har visst glemt å sende henvisning for ordinær UL, og jeg er i uke 18, vil gjerne ta saken i egne hender da det sikkert er lang ventetid ellers? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet kun om Knut Heldaas i Porsgrunn, på PP-senteret. Han er privatpraktiserende gynekolog og har vanlig ultralyd og 3D/4D. Var veldig fornøyd med han. Hvis du sier i fra på forhånd kan han ta opp alt på DVD for deg =)

Jeg ble henvist til han gjennom min fastlege,men du kan sikkert bare ringe direkte og høre.

Skrevet

Hei du kan ta privat UL i 4D på Olavsgate Legesenter det ligger på den katolske kirke i porsgrunn, i bygget det bedrifthelsetjenesten er/var. Det er tre kvinnelige allmenn lege/gynekologer som har startet nylig kjempe koselige. Var der på min ordinære ul uke 18. Spurte bare fastlegen min om henvisning dit for ul og da fikk jeg vanlig og 4d uten å betale for det!

tlf 35 55 81 11 til legesenteret.

Skrevet

olavsgate legesenter tlf 35 55 81 11

der har de 3D/4D og jeg var der på ordinær ul etter henvisning fra fastlege. men kan bestille privat også

Skrevet

På Olavsgaten legesenter i Porsgrunn kan du bestille ultralyd selv (uten henvisning fra lege). Vanlig ultralyd er gratis for gravide. 4D koster kr 600 m/bilder og 800 kr m/DVD. Her kan du bestille så mange ultralyder du ønsker, et unikt tilbud i Grenlandsområde.

Skrevet

På Olavsgaten legesenter i Porsgrunn kan du bestille ultralyd selv (uten henvisning fra lege). Det er gratis for gravide. For 4D koster det 600 kr m/bilder og 800 kr m/DVD. Du kan bestille så mange ultralyder du vil her. Et unikt tilbud i Grenlandsområde.

Skrevet

Takk for svar! Jeg fikk time der til tirsdag, var en avbestilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...