Gå til innhold

Tights og cityshorts til oss gravide???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Er det noen som vet hvor/om man kan få tak i tights(både capri og lange) og/eller cityshorts til oss gravide? Vil jo så gjerne være litt fresh nå når våren kommer:)

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så at Lindex (i Trondheim) har cityshorts, svarte med sånne pin-striper, eller hva det heter. H&M har tigths i svart og grått.

Har ikke funnet rene mamma-tøy butikker i Trondheim, men i Osloomårdet finnes jo en del av de. I tillegg til steder på nett, men disse har jeg ikke sjekket ut. Synes det er ok å prøve klær først, jeg da :)

Skrevet

Har sett på de på H&M, mende er liksom så strømpebukseaktig.... Vil ha noen i glatt bomull, gjernemed blonder nederst...:) Skal kommemeg til en Lindex butikk i løpet av helgen:)

Skrevet

Jeg var å kjøpte den city-shortsen på Lindex i går jeg!! :)

Kjempedeilig, var så digg å føle seg litt fresh nå når jeg er "midt i mellom" mamma-klæ og vanlige klær..

Skrevet

Ja, jeg er enig i det, ang tigths, men de er de eneste jeg har funnet (og jeg har lett! grr). Si i fra hvis du finner noen litt mer spreke, da, f. eks sånne med blonder :)

Skrevet

Jeg bruker vanlige tights fra only og veromoda... trenger ikke mamma tights er bare å kjøpe de lit større enn vanlig:0)

Skrevet

Har prøvd med vanlige tights og hvis jeg kjøper de i større str enn vanlig for at de skal passe i livet, så blir de slaskete i rumpe og lår:( Og vanlig str blir for stramilivet:( Skulle veldig gjerne hatt noen som er høye på livet, alá gravidbukser......

Skrevet

Jeg har svarte og veldige gode tights fra mama-licious. De har også city-shortser, har jeg sett.

Skrevet

jeg har veldig gode, svarte tights fra mama-licious. Tror de kostet noen og sytti kroner. De har city-shortser også, så jeg.

Skrevet

Jeg har veldig gode, svarte tights fra mama-licious. de har city-shorts, også, så jeg.

Skrevet

på cubus har jeg kjøpt tights. i går faktisk. der får du med og uten blondekant nederst. finnes i sort, hvit og grå. den var såpass slapp i linningen at de går for oss gravide også:)

vero moda hadde også noe av det samme, og de var også løse i linningen!!

cityshorts lurer jeg på om de ikke har på ellos (ellos.no)og/eller josefsson (josefsson.no). men husker ikke helt.

Skrevet

kjøpte meg og cityshortsen fra Lindex i dag. kjempe kjekk:-) fant i tillegg en kjempe tøff mørk dongeribukse med orange sømmer og trang i beina.. føltes greit å få noen kule klær i skapet igjen:-)

Skrevet

går kanskje an å brette ned linninga, sånn at den ligg under magen? gjer eg med joggebukser i alle fall...

Skrevet

I dag har jeg vært på shopping og kjøpte selvfølgelig den fine cityshortsen på Lindex:)Gleder meg til å bruke den!!!

Jeg fikk oxo tak i tights! På HM på Stortorvet, i Oslo, hadde de fått inn svarte bomullstights somslutter ca midt på leggen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...