Miss z Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Hei jenter! Er det noen som vet hvor/om man kan få tak i tights(både capri og lange) og/eller cityshorts til oss gravide? Vil jo så gjerne være litt fresh nå når våren kommer:) På forhånd takk:)
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Så at Lindex (i Trondheim) har cityshorts, svarte med sånne pin-striper, eller hva det heter. H&M har tigths i svart og grått. Har ikke funnet rene mamma-tøy butikker i Trondheim, men i Osloomårdet finnes jo en del av de. I tillegg til steder på nett, men disse har jeg ikke sjekket ut. Synes det er ok å prøve klær først, jeg da
Miss z Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2007 Har sett på de på H&M, mende er liksom så strømpebukseaktig.... Vil ha noen i glatt bomull, gjernemed blonder nederst... Skal kommemeg til en Lindex butikk i løpet av helgen:)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Jeg var å kjøpte den city-shortsen på Lindex i går jeg!! Kjempedeilig, var så digg å føle seg litt fresh nå når jeg er "midt i mellom" mamma-klæ og vanlige klær..
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Ja, jeg er enig i det, ang tigths, men de er de eneste jeg har funnet (og jeg har lett! grr). Si i fra hvis du finner noen litt mer spreke, da, f. eks sånne med blonder
Miss z Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2007 Er ikke så lett å vite hvordan fasong, størrelse og kvalitet er når man kjøper på nett, men her fant jeg ihvertfall en tights som ser bra ut på bilde...: http://www.mammashop.net/underdeler.html Modell: ABOVO
Miss z Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2007 Ser dessverre ut som de bare har store str i den sorte:( http://www.mamut.com/controls/shop/shops/4/default.asp?wwwalias=mammashopen
haidi:0) Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Jeg bruker vanlige tights fra only og veromoda... trenger ikke mamma tights er bare å kjøpe de lit større enn vanlig:0)
Miss z Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2007 Har prøvd med vanlige tights og hvis jeg kjøper de i større str enn vanlig for at de skal passe i livet, så blir de slaskete i rumpe og lår:( Og vanlig str blir for stramilivet:( Skulle veldig gjerne hatt noen som er høye på livet, alá gravidbukser......
gladbaby Skrevet 23. mars 2007 #10 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har svarte og veldige gode tights fra mama-licious. De har også city-shortser, har jeg sett.
gladbaby Skrevet 23. mars 2007 #11 Skrevet 23. mars 2007 jeg har veldig gode, svarte tights fra mama-licious. Tror de kostet noen og sytti kroner. De har city-shortser også, så jeg.
gladbaby Skrevet 23. mars 2007 #12 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har veldig gode, svarte tights fra mama-licious. de har city-shorts, også, så jeg.
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 23. mars 2007 #13 Skrevet 23. mars 2007 på cubus har jeg kjøpt tights. i går faktisk. der får du med og uten blondekant nederst. finnes i sort, hvit og grå. den var såpass slapp i linningen at de går for oss gravide også vero moda hadde også noe av det samme, og de var også løse i linningen!! cityshorts lurer jeg på om de ikke har på ellos (ellos.no)og/eller josefsson (josefsson.no). men husker ikke helt.
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 23. mars 2007 #14 Skrevet 23. mars 2007 kjøpte meg og cityshortsen fra Lindex i dag. kjempe kjekk:-) fant i tillegg en kjempe tøff mørk dongeribukse med orange sømmer og trang i beina.. føltes greit å få noen kule klær i skapet igjen:-)
tingeling81 Skrevet 23. mars 2007 #15 Skrevet 23. mars 2007 går kanskje an å brette ned linninga, sånn at den ligg under magen? gjer eg med joggebukser i alle fall...
Miss z Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 26. mars 2007 I dag har jeg vært på shopping og kjøpte selvfølgelig den fine cityshortsen på Lindex:)Gleder meg til å bruke den!!! Jeg fikk oxo tak i tights! På HM på Stortorvet, i Oslo, hadde de fått inn svarte bomullstights somslutter ca midt på leggen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå