fått en flott gutt!! Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Eller tok det bare en pause på en uke med blødningen fra fødsel?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Det kan godt være mensen. Jeg fikk den tilbake etter 8 uker.Kjipe greier!
animal Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Hei du! Jeg tror det er vanlig å ha et opphold i renselsen, for så å blø litt igjen rundt fem uker. KOmmer av at skorpen på såret der morkaken satt i livmoren løsner. Men når det er sakt. så fikk jeg igjen mensen akkurat på dagen syv uker etter fødsel, og jeg fullammet.
fått en flott gutt!! Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2007 Hei kan det komme litt blod etter sex? Flere dager altså? Og at det bare er renselse? Jeg blør friskt igjen.
animal Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Som sakt så kan det være denne skorpen, og da altså siste slutt på renselsen. Dette blodet er gjerne litt friskere enn renselsen har vært frem til da. Da jeg var på 6ukerskontroll, sa gynekologen at nei, du får ikke igjen mensen før en 3-4 mnd hvis du fullammer, men jeg fikk den altså uka etter. Men tror det er veldig uvanlig å få den igjen før 6 uker, etter det derimot, er det veldig individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå