snart4barnsmamma Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 kan fødselen starte av laus mage??eg har sprunge på do i dag, med laus mage...og no hosta eg nettopp så eg kasta opp...(litt ekle detaljer men) hadde sterke kynnere i går kveld, men ga seg når eg skulle legge meg...
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 har selv hatt løs mage i en uke nå! har termin en dag før deg! Men du er jo andregangsfødende så kanskje det er noe på gang! Lykke til!!
en liten i magen Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har termin om to dager, har vel hatt løs mage i et par uker: (
@nita+Sebastian Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Har født 3 ganger tidligere, og ingen av de gangene har begynt med løs mage og oppkast. Gikk oftere på do, ja, men ikke løs. Men det betyr ikke at det ikke kan gjøre det for dere ) Virker som vi alle er veldig forskjellige når det gjelder fødsel. Lykke til, gleder meg til jeg kommer så langt.
**My little Miss drama and I** Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Hmm alt jeg spiser kommer ut igjenn ikke lenge etterpå... å sånn har det vært en stund.. Har ennå en mnd igjenn, så for meg vil det ikke si at noe er på gang... men kanskje for deg/dere;-)...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har også hatt løs mage en del dager nå, og er skikkelig forkjøla, hoster til jeg brekker meg, og får masse sterke kynnere, og murring i ryggen når kvelden kommer og jeg har de verste hosteanfallene.. har vært sånn noen dager,men ingen fødsel,har 10 dager igjen og er andregangs, jordmor sa at fødselen kan starte tidliger når en har feber og virus i kroppen og så nærme termin, håper egentlig at jeg ikke føder helt enda, trenger litt mer energi først, orker ikke sitte med hosteanfall under fødselen, begynner heldigvis å føle meg bedre da..
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har oxo vært plaget med løs mage i det siste, men ser ikke ut til at det har noe effekt på graviditeten....desverre, kunne GODT tenke meg å føde snart, er skikkelig lei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå