Gå til innhold

MØRK BLØDNING :o(((


babykos71 med en flott PRINS.

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva det vil si? Kan det være abort. Jeg var jo til ul, og legen mente jeg hadde tvillinger, og at den ene ikke ble noe av. Kroppen ordner selv mente han, og det trengte ikke komme ut i blødning. Men nå har jeg fått mørk blødning, i natt og i dag. Er kjempeurolig. Fikk time til ul mandag på sykehuset, for de mente det ikke var noen vits før. Skjønner egentlig det da. Nå er jeg 6+1 og da håper jeg vi ser den ene som er fin med et bankende hjerte, og at den andre som var litt rar i formen uten fostersekk er det som har kommet ut nå....Blir jo såååååå bekymra at man ikke vet hva man skal gjøre av seg. Er sykmeldt pga dette da.

Har veldig god tid, så da er jo bim en trøst da. Strikker genser til meg selv,prøver å lage meg litt god mat og te. Ser tv og ligger på sofaen. Fikk beskjed om å ta det med ro.

Har 3 jenter men er skilt så de er til pappan fram til påske. Det passer egentlig greit nå som mor skal roe ned. Har heller ikke sagt noe til de enda. Og det er kansje like greit.

Noen andre som har opplevd de samme?

 

Venter spent på svar. Babykos71 trenger støtte nå !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utfra alt jeg har lest om andre her gjennom de 2,5 årene vi har prøvd igjen, er det utrolig mange som har skrevet liknende historier. Trøst deg med at de aller fleste har bare hatt blødning og ikke vært noe galt med dem. Tror dette bare er et blodkar kanskje, hvis det ikke er klumper eller veldig mye (svakere enn vanlig mens), og ikke smerter. Tror du ville hatt mer smerter og vondt om det hadde vært noe galt. ;) Stå på. Dette skal nok gå bra. Hold oss oppdatere, og lykke til de neste dagene. Vi skal krysse fingrene for begge inne i magen din vi ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du er urolig, vennen - ikkeno' gøy med blødninger...

 

Men som du selv sier - det er sikkert den ene tvillingen som nå kommer ut, den andre spiren klorer seg nok fast skal du se!!

 

Slapp av og ta det med ro - tenk positive tanker og ikke stress deg selv opp, dette ordner seg skal du se!

 

trøsteklemmm,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff babykos...

 

kan du ikke dra til legevakta da...? kan jo ikke gá sánn hele helgen vel!?

 

stor trösteklem

Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte sykehuset, og de ville jeg skulle gå noen dager, så kunne de se utviklingen mere. Både til den som er der og til den som evt er borte eller på vei ut.

Det blir en laaaaang helg.

Må bare prøve å være positiv.

Takk for gode ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode tilbakemeldinger jenter. Det er bestandig godt med litt støtte når ting er vanskelig,ensomt og vondt. Ikke alle som vet jeg er gravid heller så det er ikke så lett å prate med så mange om det enda.Takk Takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære babykos!

Håper virkelig dette bare er den ene som forsvinner, ille nok det, men da her du iallefall en igjen. Krysser fingrene for at du får positive tilbakemeldinger på mandag, skjønner helgen virker utrolig lang for deg. Av og til skulle man ønske man bare kunne legge seg og sove, for så å våkne om et par dager. Fortvilende å gå sånn å være usikker.

Når jeg virkelig krysser alt jeg har for at det skal gå bra med deg, er det litt av egoistiske tanker også. Syns du virker som en utrolig hyggelig dame, som jeg håper å få ha følge av de neste månedene, og helt fram til vi skal føde. Satser på at den planen holder jeg c;)

 

Lykke til! og riktig god helg til deg. Du får kveile deg på sofaen, med litt godiser i nærheten, og dyrhaug og gjengen i fredagsrekken på skjermen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...