♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Er den til Babyline bra?
MammaDilla Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Aco. Fås påapoteket. Der får man også solhatt med solfaktor.
Har byttet nick ! Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 jeg brukte babyline sin faktor 25. Hun ble ikke solbrent i hvertfall Men den var også FRYKTELIG seig å smøre ut, men det gjelder kanskje alle. Uansett hvilken solkrem du velger er det viktig å dekke til eller ha henne i skyggen i tllegg!
Murmel72 Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Jeg husker i fjor sommer, da var det omtrent umulig å oppdrive Babyline sin solkrem fordi den var så populær. Den går for å være veldig bra (med tanke på tilsetningsstoffer osv), så den kan du trygt satse på. Vi endte opp med Seba Med sin på apoteket, og var fornøyd med den.
chabby chic Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Vi har alltid brukt Lavera sin, faktor 30. Fåes på helsekost butikker. Den har kommet godt ut i tester, på linje med Babyline
2småbarn Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Lavera - helt uunnværelig! Har også fått best i test i Europa. Fåes på helsekost. Kjøp den i spray-form, det er mye enklere enn tube. Husk å ikke kjøpe høyere enn faktor 15, det har blitt bevist nå. Jeg har selv erfart det med mitt første barn, har man på for høy faktor legger det seg som en film på kroppen og barnet kan lett få nupper på kroppen.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2007 Takk for svar :-)) Hva skulle jeg gjort uten dere... :-))) GOD HELG ALLE SAMMEN, FORHÅPENTLIGVIS MED LITT SOL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå