Gå til innhold

Hva synes dere om navnet......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt jævlig. Liker ingen av de!

Skrevet

Åse er fint, men Isabell er grusomt.

Skrevet

Uff synes det var ufint av anonym her og si det sånn!!!!

Om navnene synes jeg Isabell er kjempe fint! Jeg liker Åse og jeg for det heter moren min, men sammen var de litt spesielle. Men hvis dere liker det skal dere ikke bry dere med hva andre synes. Jeg og mannen min fikk høre en del om navnet vi valgte vår sønn. Folk kan virkelig være ufine!

Velg det som er riktig for dere!!!

Skrevet

Synes vel kanskje ikke de hadde så fin klang sammenhvis dere skal bruke begge til daglig, men som fornavn og mellom navn var de fine. Et litt tradisjonelt og et som er på vei til å bli et motenavn. Fin kombo!

Det absolutt viktigste er jo at dere er fornøyd da!

Skrevet

Har ei venninne som heter Åse Helen.. Hun hater Åse.. Bruker bare Helen etter hun ble voksen...

Skrevet

min svigermor heter Åse - er ikke så fornøyd med det!!! for min del har eg blitt vant til det, men tror ikke jeg ville ha brukt det på mine barn.

Isabell synes jeg er et søtt navn...

men sammen synes jeg ikke de passer

Skrevet

Hadde ikke gitt mitt barn den navnkombinasjonen, men hadde heller ikke reagert hvis noen andre hadde kalt sitt barn Åse Isabell. Syns kanskje Åse (eller Åsa) Isabella er litt finere.

Skrevet

isabell er helt ok. Åse syns ikke jeg noe om. =)

Skrevet

Jeg liker Åse. Syns kanskje ikke det er spesielt pent men min søster heter det så jeg liker det godt alikevel. Personlig liker jeg best jentenavn som ender på a, og ville derfor kanskje valgt Åsa istedenfor.

Isabell er helt ok, har ikke noe forhold til det siden jeg ikke kjenner noen som heter det.

Skrevet

Isabell er kjempefint:) men syns ikke de var så fine sammen!

Skrevet

Grøss, Åse er helt forferdelig, Isabell er nydelig, du kan ikke blande de navnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...