keisersnittnr3 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 sol og skikkeleg vårvær:) Vil bare ønske alle ei god helg, og lykke til, til alle dåke fødeklare c",)
Mamma Mirabell Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 her snør det :( ble sååååå sur når jeg våknet i dag tidlig. I går var det jo såå deilig.. Huff, jaja det er jo bare mars får jeg trøste meg med. God helg til deg oxo
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Usj, her regner det idag. Jeg hadde gledet meg skikkelig til å stå opp i solen jeg for det har vært så pent hele uken, men så er det bare gråvær og småregn ute Nedtur altså!
ninsoer Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 strålende vær hær idag. men i går snødde d og reinet.. ikke like kozeligt..
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Hei Keisersnittnr3:))) Fantastisk vær i dag ja, og ble så gla da jeg såg på "Været" i går- skal bli skikkelig påskevær hele helga! Jenta mi er hjemme fra barnehagen i dag, og vi har vært ute og gått tur i solen:) Håper alle får en fantastisk helg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå