Gå til innhold

Igår hadde vi tidenes bæsj-o-strofe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvem det er jeg låner sitt utrykk, sikkert Dodge eller Fertila (Bæsj-o-strofe er typisk dem, er det ikke?) Hehe. Uansett!

Oda har hatt stopp i 3 dager, så igår kveld rundt 18 fikk hun ut en liten klomp.. fikk pupp til kvelds, og la henne 19. Hun sutra og sutra og sutra. Var inne på skift, ga smokk - kosa og prøvde alt. Så rundt 20 bygde gråten seg opp, og vi hørte at hun pressa innimellom skrikinga. Tok henne opp, og holdt henne forover for å hjelpe til. Ut kom enda en liten klomp, og vi tenkte - FLOTT, nå er det kveld.

Tok av henne bleien mens hun lå på stellebordet, og plutselig kommer det en kabel som kveilet seg skikkelig fint på handduken, og Oda pressa så hardt at hun knapt fikk puste når hun lå. Hun ble helt tomatrød i ansiktet, og gispet etter luft.. Så vi måtte holde henne opp. Bleien var fortsatt av. Bæsj på handduken, bæsj overalt fra rompa og nedover på lillesnuppa, og såklart litt på stellekommoden.

Pappan bada Oda, mens jeg vaska badet. Og 21 sovna hun søtt, og vi måtte bare le av hele episoden. Handduken gikk forøvrig rett i søpla.

Idag er hun blidere enn sola, så tydeligvis er hun meget fornøyd med gårdagens bragd :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte le når jeg leste dette. Kunne liksom se d for meg. Har hatt flere seanser m bæsj over alt. Ikke like enkelt bestandig d der. Men godt at hun fikk d ut, og at formen er bra i dag:)

Skrevet

Skjønner godt at lille-mor er fornøyd i dag.

Jeg hadde en lignede episode her om dagen. Hadde lillegutt på stelleborde, for jeg kjente det lukta møkk. Det var en liten klump i bleia. Og når jeg vaska han, så jeg at det var mer som var på vei. Da jeg holder beina hans opp for å vaske, ser jeg han trøkker alt han kan. Og ut kommer en klump som en rakkett! Over stellebordet og rett i ei hylle jeg har en meter unna + masse som havna på stellebordet også.

Jeg kunne jo ikke annet enn å le da. Der lå lillegutt og var SÅ fornøyd!

Har lurt på åssen en så liten kropp kan klare og bæsje så store mengder.... =)

Skrevet

HERREGUD!! SÅ MORRO!!!!! (*holder på å le meg i hjel!*)

Hadde aldri trodd jeg skulle syntes bæsj var så gøy. Hadde en episode da Linea var bare noen uker gammel. Hun bæsjet når bleia var av og sprutet ut over hele meg! Jeg skvatt bakover en halvmeter, men klarte ikke komme unna spruten. Måtte skifte alt vi hadde på oss begge to!

Skrevet

HAHA jeg ler så jeg griner her.... Uff men jeg gruer meg litt til småtten min også skal begynne med dette. I natt hadde vi faktisk ett bæsje uhell vi og. Småtten min er 3 mnd straks og dette er 2 gangen dette skjer. Fikk mat klokken 5 og merket at han hadde bæsjet så jeg la han på stellebordet oppå fleece pleddet han alltid har rundt seg når han får mat på natta. Tar av bleien og tørker stompen og snur meg vekk ett sekund så hører jeg en mini fis og ett stykk gutt som presser og når jeg snur meg bare renner det ut av han. Også på det fine fleece pleddet til hele 49 kr. Fy lille gutten min. Hihi måtte bare le for gjett om ikke jeg fikk verdens største glis tilbake.....

Skrevet

Selv om det er fælt for dem mens det står på, er det jo helt vidunderlig for både barn og foreldre når det er over;)

Bruker dere malt? Etter at vi startet med det, er bæsjen ikke lenger et problematisk tema, for å si det slik. Regelmessig som klokka..

Skrevet

Hehe :))

Skrevet

Hehe. Mange gode bæsje-historier her gitt ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...