Gå til innhold

Frisør...hva koster det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen som vet ca. pris hos frisør??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok regne fra rundt 1500,- og oppover. Det kommer jo helt ann på hva du skal gjøre og hvilke frisør du går til.

Skrevet

Jeg har funnet meg en billig frisør, skal betale ca 1200 for prøvetime og 2.5 time på selve dagen (må nemlig ha leggevann i og rulle det fordi håret mitt er sinsykt glatt, og samtidig stivt)

Har allerede hatt prøvetimen så jeg vet at hun er dyktig :o), er bare en billig salong.

Skrevet

Jeg kommer til å betale 3000,- og det er inkludert prøvetime på 5 timer og oppsating på bryllupsdagen, sminke, champagne og mat!!!! Det er faktisk ikke så ille, de tar ca 1000 kr per prøvetime rundt omkring!

Skrevet

Jeg har ei venninne som er frisør som skal sette opp mitt for 500 kr + at hun kommer i bryllupet, det var det eneste hun forlangte :) Så kommer billig unna :) Hun har vært med i NM konkuranse på bryllupsfrisyre, å kom på 2. plass :)

Skrevet

Bestilte først time hos en salong - hvor de tok ca 900 kr timen - og de mente jeg måtte komme kl 9 og være der til 14!!!

altså 5 timer for sminke og hår, til 4500!!!!!

Stakk innom en annen salong i nærheten, og sjekket der. De skal ha 1500 for sminke, hår og prøvetime. Byttet straks!

Skrevet

Betaler 2400 for prøvetime, oppsats på bryllupsdagen, mat og drikke ..

Skrevet

Skal bet 3300,- for 4 timer bryllupsdagen+ sminke+prøvetime...vet ikke hva som kommer av mat og drikke der, men det er salong gullhår i Hamar og de er anbefalt av bryllupsweb...gullhår har rundt 23 års erfaring innen brudepynting, så syntes prisen er grei...men dyrt nok.

Sjekket et annet sted hvor de tok 140,- for timen+ 550,- for sminke...da kommer det ann på hvor mange timer man bruker....men ville ikke gå til dem da de virket usikre på hvem som jobbet den dagen og hvem som kunne klare jobben i forhold til hva jeg skulle gjøre med håret.

Nei, da bet. jeg gjerne litt ekstra for ikke å se ut som et fugleskremsel når jeg er ferdig hos frisøren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...