Gå til innhold

Miniferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tar oss en liten miniferie i dag. Litt pappapermisjondager - det skal bli deilig.

Snuppa her tror vi skal dra med fly og bade:-) -det er jo det eneste hun husker om turene våre...

Men dessverre, ingen bading..

Vi skal bare sørover til kysten av Sverige, mellon Strømstad og Gøteborg. Et deilig nytt hus helt ute ved havet.

Der skal vi kose oss hele familien til litt ut i neste uke.

Vi har pakket bilen med spill, bøker og lydbøker - og storebror gleder seg masse.

God helg til dere alle, så "sees" vi til uken en gang:-)

Forresten; noen som kan tipse om baby/barnebutikker den veien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så deilig da!

Kos dere, ha noen flotte dager:-)

Det er babybutikker på Svinesund og Nordby. Sikkert noen lenger ned også, men de kjenner jeg ikke:-)

God tur:-))

Skrevet

Riktig god tur. Høyres deilig ut!

Skrevet

Hadde du kjøpt vognen din i Sverige?

Hvilket merke er det? Fornøyd?

Tenkte jeg skulle se om jeg fant noe..

Skrevet

Attplåkatten mente jeg her:-)

Skrevet

God miniferie! Kose dere masse ;-)

Klæm

Skrevet

God tur! Det er deilig å komme seg av gårde og ha fri sammen. Like godt at dere ikke skal så langt, da får dere brukt tiden på å være sammen og ikke bare i bil :-D

Skrevet

Ja, egentlig veldig grei med såpass kort vei.

Skal kose oss masse sammen. Deilig å bare ha tid til hverandre og barna. Ikke verdens beste mobildekning der heller, noe jeg synes er megadeilig, mannens jobb har en tendens til å være litt mer enn 8-16.

Har forståelse for det altså, visste jo det når han tok jobben, men veldig deilig å være i dårlig dekning da ja:-)

Skrevet

Så deilig!!!

kose dere!!!!!!!!!

skal dere gå littegranne i ferietog, eller gjør dere ikke sånt på fritida?? ;-)

åååååååååååå tenk, nå er det snart mai, da skal jeg kose meg med korpsmusikken da!!!

:-)

god god tur! Deilig å lufte hodet litt, å være bare sammen med familien!!! god god tur!

Skrevet

Kornetten blir med på tur, så du skal se det blir tog:-)

Om dagen går det mest i Tir'na Noir og Gammel jegermarsj...flinke gutten.

Skal jeg sende ham en tur til deg?

Skrevet

jatakk ;-)

me njeg vil ikke sitte i ro å høre på altså, så han må bli med meg å gå i tog rundtomkring. han kan bli med en tur til byen, og en tur på matbutikken.... han kan i grunnen går forran hvorenn jeg skal ;-)

det hadde vært så stas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

He, he ...spørs om han hadde vært så enig i det:-)

Skrevet

Ja, jeg kjøpte den røde og gilde som du så når vi lunsjet:-) Kul vogn, men lille rosa har vokst så mye så jeg må vurdere å selge den igjen, da hun rett og slett blir litt stor for den. Den er beregnet opp til ca 15 kg tror jeg, men rosa er jo så lang i tillegg. Kjøpte den på Babyproffsen på Nordby, Babytravel er merket:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...