endaeintrønder Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 for da skal jeg på St Olavs på samtale om planlagt keisersnitt!!huff,kjenner nervene begynner å komme allerede nå..Jeg hadde samtaler sist gang også,men da fikk jeg ikke ks..men nå har jeg jo den traumatiske fødselshistorien bak meg da,så det er jo håp!Noen flere her som skal ha planlagt ks?
fox`y Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Ønsker deg masse Lykke til jeg:) går nokk bra ska du sjå.. ska på Ul 8 mai æ for å sjå om morkaka har flytta sæ så da får æ vell vit meir..men d har den sikkert..Ligg forran sjø... håpe du får ei super hælg videre.sola skinn no godt over trondheim no:)
endaeintrønder Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2007 Hallo foxy:) Ja jeg skal på ul den 11 mai jeg da,for å se om morkaka har flyttet på seg,ligger foran her å..men for min del,kan den godt bare ligge der da,for da blir det jo ks!Ha ei super hælg du å,knall vær ja:-)
Nehneh Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Jeg skal ha planlagt keisersnitt (mitt tredje). Måtte ta keisesnitt med begge barna mine fordi jeg får store barn (kommer fra farens side der alle har vært over 5 kilo) og jeg er ganske liten (1.55 cm).
Yrha Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Heia, e du der? Lurte bare på korfor du ikke fikk planlagt ks sist? Driver og søker om ks på St. Olavs, sjø.
Yrha Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Heia!! Korfor fikk itj du planlagt ks sist? Driver og søker om planlagt ks på St. Olavs æ å, sjø..
Yrha Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Heia!! Driv og søke om ks på St. Olavs. Korfor fikk itj du ks sist gang da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå