Hoppetussa Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Det har versert ulike rykter om at denne puslematta er farlig fordi den inneholder ftalater. Jeg har sendt mail til SFT, og fått følgende svar: Hei x Beklager at din henvendelse har blitt liggende så lenge. Vi har undersøkt med importøren av puslematten, og vi har ikke funnet at matten inneholder noen giftige stoffer. Matten er laget av skumplast og inneholder ikke ftalater. Håper dette gir deg svar på spørsmålene dine. Hilsen Gro Hagen overingeniør, Statens forurensningstilsyn (SFT)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 så kjekt! jeg har denne, men tør ikke la han ligge uten teppe under seg da jeg leste mye rart om den her inne.... hehe..
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Tusen takk for oppdatering! Da kan nok en mor puste lettet ut for å ha latt babyen sin leke på den matta;-) Må si jeg da er meget fornøyd med denne puslematta, veslemor på snart 7 mnd storkoser seg på den og river fra delene som bare det. Tror det er yndlingssysselsetningen hennes for tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå