Gå til innhold

Dark Premium Rasberry

Anbefalte innlegg

Skrevet

ANBEFALES!!!!!!!!!!!

Helt nyyyyyyydelig var den, så jeg klarte å få i meg hele platen igår kveld............altså sambo fikk to biter han også...........under tvil;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favoritt det:-) den er bare knallgod.

Den går unna på et øyeblikk her, ingen andre som liker mørk sjokolade så jeg får alt for meg selv...

Skrevet

Jeg har sett bilder fra ferien så jeg bare lukker ørene... LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALAAAAAALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALLALALA ;-))))

Skrevet

:-) Veldig enkelt - ta bildene selv istedetfor å være med på dem, og spis så myyyye sjokolade du vil.

Her har vi nesten ingen bilder med meg på, og på dem jeg er med er jeg ihvertfall ikke i bikini....

Skrevet

Jeg glemte at jeg er blek og fet!!! hahahahaha

Men de fleste bildene tok jeg selv, men så hadde jo mamma kamera også..................... *sjokk*

Skrevet

Sukk...... den har faktisk jeg også "lov" til å spise litt av =0).

Prøver å unngå å ha slike varer i hus, da blir det ikke så lett for at selvdisiplinen får seg en kraftig knekk ;0).

Men godt er det jo, nyyyyyyytes med god samvittighet =0).

Skrevet

Det er jo mørk sjokolade, kjempe sunt.........Så sunt at ein kan nesten ikkje la vera å eta den. Og rasberry er jo frukt, ka e då problemet. Mørk sjokolade med frukt? Bedre kan det vel ikkje bli

Skrevet

Nam nam, velkommen i klubben :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...