Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 ANBEFALES!!!!!!!!!!! Helt nyyyyyyydelig var den, så jeg klarte å få i meg hele platen igår kveld............altså sambo fikk to biter han også...........under tvil;-))
Tiggywinkle Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Min favoritt det:-) den er bare knallgod. Den går unna på et øyeblikk her, ingen andre som liker mørk sjokolade så jeg får alt for meg selv...
Babyonboard ;-) Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har sett bilder fra ferien så jeg bare lukker ørene... LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALAAAAAALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALLALALA ;-))))
Tiggywinkle Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 :-) Veldig enkelt - ta bildene selv istedetfor å være med på dem, og spis så myyyye sjokolade du vil. Her har vi nesten ingen bilder med meg på, og på dem jeg er med er jeg ihvertfall ikke i bikini....
Babyonboard ;-) Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Jeg glemte at jeg er blek og fet!!! hahahahaha Men de fleste bildene tok jeg selv, men så hadde jo mamma kamera også..................... *sjokk*
fru <3 Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Sukk...... den har faktisk jeg også "lov" til å spise litt av =0). Prøver å unngå å ha slike varer i hus, da blir det ikke så lett for at selvdisiplinen får seg en kraftig knekk ;0). Men godt er det jo, nyyyyyyytes med god samvittighet =0).
brumlemor Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Det er jo mørk sjokolade, kjempe sunt.........Så sunt at ein kan nesten ikkje la vera å eta den. Og rasberry er jo frukt, ka e då problemet. Mørk sjokolade med frukt? Bedre kan det vel ikkje bli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå