Gjest Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 samboern min e blitt så rar i det siste..... før det første så har vi ikkje hatt sex på 10 dager, åsså e han hver morra å "går tur på fjellet" sir han.... eg trur han har ei anna, ka trur dokker?? han sir han ikkje har det, men sir ikkje alle d uanz?? off... å før så brukte vi å legge oss samtidig, men no... hves eg legg meg tidlig så kjæm ikkje han før mange tima etter, åsså legg han seg med ryggen til..... og når han legg seg tidlig og eg går etter så legg han seg m ryggen til og blir sur og sir han e trøtt hves eg vil kose.... før så brukte han å ligge å holde rundt meg..... må si at det såre.... nån som vet ka eg kan gjøre???
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 hei...det er ikke bare det at han trenger litt tid til å tenke over at det snart kommer en til i familien? mange menn som får litt panikk når det nærmer seg og fruen har fått mage.....trenger ikke bety at han har noen andre vet du
tjorven 1 Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Det finnes en del gutter som synes gravide jenter er litt turn off faktisk... Vanskelig tema, men de fleste elsker kjæresten sin men det kan likevel hende at de ikke tenner på de i denne gravide perioden.. når ungen er ute faller ting stort sett på plass... Prøv å snakk med han uten at det blir drama....
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Bli med på fjelltur da vel ... (enten han vet det eller ei.....) stygt gjort men ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå