Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry jenter, jeg har vært helt ute av bim-modus den siste uka (??!!!??) jeg... Ser jo nå at mange har etterlyst meg, det var ikke meningen at dere skulle sitte her og bruke tid på å fundere over meg altså...!!! Har bare vært så mye annet i det siste, at jeg rett og slett ikke har vært på nett!

Bl.a. har vi hatt huset fullt av håndverkere i det siste, og jeg har rømt ut så fort jeg har hatt muligheten for det.. En rørlegger som HVER gang han kom inn spurte om fødselen var i gang ennå, feks, gjorde meg fullstendig sprø, så jeg stakk av bare jeg visste at han skulle innom en dag .. :-p

Vel - jeg er iallefall tilbake nå!!! For forhåpentligvis ikke så lenge da, rinktig nok, siden termin er i MORGEN (lørdag)!!!! Juuuhuuuu!!

Men iallefall - tusen takk til alle som har tenkt på meg - jeg ble helt rørt av å lese det dere har skrevet :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen, er det ingen kjente her nå da, plutselig??

Skrevet

Jeg har lagt merke til at du var etterlyst her ja. Var sikker på at du hadde fått babyen din, vi har termin på samme dag, så derfor har jeg merket meg nicket ditt.

Du får ha lykke til med fødselen da, så spørs det hvem som får ut babyen først :-)

Skrevet

oi, en liten konkurranse? hihi...

jeg er nå her mayaya..:-)

Skrevet

så koseligt at du er tilbake. :)

var sikker på at du hadde fått..

Skrevet

gått å se at du er tilbake da..

var sikker på at du hadde fått jeg.. trodde kanelen hadde effekt.. he he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...