Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Noen som har vært på slikt møte,og kan fortelle litt hva det innebærer? Hater å stille så uforberedt som jeg gjør nå . i enhver situasjon som fersk alenemamma
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Hei Jeg var på mekling på mandag.. Det gikk fint selv om jeg grua meg ganske mye! Men det er nok viktig å skrive ned på papir slik som du vil at samværet skal være. Så glemmer man ikke det man vil få fram. Det er viktig å være dønn realistisk, særlig dersom den andre parten ikke er det. Ikke gå med på noe som du synes er urimelig, da er det bedre med ett nytt møte. Du kan ha med deg noen på venterommet men ikke inn i rommet. Megleren vil spørre begge hvordan de ser for seg samvær, og hvis det er noe viktig som du vil diskutere utenom samværet, så kan du også ta opp det. Men begge må være enige i å diskutere det som man tar opp. Det er under megling man kan ta opp det som er viktitg for en, og det er ofte lettere å ta det da, enn å ta det på tomannshånd. Da har du en mekler der som ser objektivt på det og vet om alle regler og lover. Du får ha lykke til! Det ordner seg alltid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå