Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en pumpe fra før, men synes den er så dårlig. Nå har jeg funnet en billig pumpe fra et merke jeg har prøvd og syntes var god til salgs på finn. Er det greit å kjøpe slike ting brukt, eller kan man risikere å bli smittet av f.eks sopp/trøske selvom man steriliserer pumpen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit å kjøpe brukt. Kok den før første gangs bruk, og det er ingen fare for smitte.

Skrevet

Supert! Takk:-)

Skrevet

Ville aldri ha kjøpt pumpe brukt...de fleste er det jo alltid no med og skulle det være no galt med pumpa du kjøper så ja hva gjør du da??

Når jeg kjøpte ny pumpe lurte alle på hvor lang tid det ville gå før jeg fikk kluss med den...men foreløpig funker den som bare det...men jeg var en av de få heldige der...

Skrevet

Jeg har jo en som jeg kjøpte ny, så vil ikke betale full pris for enda en pumpe. Datteren min er åtte mnd. og det er ikke så ofte jeg bruker den alikevel. Dessuten var denne på finn så billig at går den i stykker så får det bare være. Det jeg var skeptisk til er om de blir helt fri for alle bakterier ol. når de blir kokt..

Skrevet

ok da så...da ville jeg sagt det samme som hun ovenfor...brukte pumpe hver dag på sykehuset som alle på barselavdelingen brukte...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...