Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Er det vanlig med tale, isåfall hva skal jeg si?? Og sanger, er det vanlig? Begynner ensten å få litt prestasjonsangst her. Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Ta kontakt med www.sangogtalehjelpen.no, der ordner de det meste.
rødhette* Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har vært i barnedåp 5 ganger, og det har aldri blitt holdt tale eller vært sanger i noen av dem....
mamma.til.3 Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har vært i flere dåp og hatt det selv også, og det vanligste er vel at en ønsker velkommen, eventuelt sier noe til slutt noe "takk for maten", mens det er sjelden noen sier noe i midten. Men har du lyst så kan du jo utvide men det er ingen som venter det!
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Eg har heller aldri vore i dåp med tale/sang, anna enn "velkommen til xxx sin dåp" og "velkommen til bords" med nokre små ord. Det kjem vel litt an på kva som er vanleg i familien din, men det er jo de som bestem korleis dagen skal leggast opp!! Vi kjem ikkje til å ha talar eller songar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå