Gå til innhold

Tale/sanger i dåpen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig med tale, isåfall hva skal jeg si?? Og sanger, er det vanlig? Begynner ensten å få litt prestasjonsangst her. Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med www.sangogtalehjelpen.no, der ordner de det meste.

Skrevet

Jeg har vært i barnedåp 5 ganger, og det har aldri blitt holdt tale eller vært sanger i noen av dem....

Skrevet

Jeg har vært i flere dåp og hatt det selv også, og det vanligste er vel at en ønsker velkommen, eventuelt sier noe til slutt noe "takk for maten", mens det er sjelden noen sier noe i midten.

Men har du lyst så kan du jo utvide men det er ingen som venter det!

 

Skrevet

Eg har heller aldri vore i dåp med tale/sang, anna enn "velkommen til xxx sin dåp" og "velkommen til bords" med nokre små ord. Det kjem vel litt an på kva som er vanleg i familien din, men det er jo de som bestem korleis dagen skal leggast opp!!

 

Vi kjem ikkje til å ha talar eller songar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...