Gå til innhold

Ortodent smokken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd den og evt hva er deres erfaring med den ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har prøvd den til Litja litt før hun var året - og den ble ikke godtatt. En evt neste baby skal få den fra starten hvis h*n trenger smokk. For jeg har tro på konseptet :)

Skrevet

Det har jeg med og har vurdert og gå til innkjøp av den. Så jeg skal jammen med stikke og kjøpe en slik og se om lille gutt godtar den. Han er blitt så glad i og sutte på tommelen. Veldig søtt og se på, men vanskligere og slutte med tommelen enn smokk..

Skrevet

Min ville ikke ha den,prøvde den når han var ca 1,5 mnd.. Nå er han blitt mye flinkere til å holde på smokken,så tenkte jeg skulle prøve igjen snart!

Skrevet

...er den smokken som aldri har vært i munnen hans lenger enn to sekunder.

Skrevet

Nå har ikke vi fått til det der med smokk, for "totten" er oppdaget...,men Ortodent er den eneste smokken hun tar i munnen og som hun ikke brekker seg av, så jeg har ikke gitt opp enda....

Skrevet

Selv min supersuger syntes den var ekkel. Han tar alle andre typer smokker, men denne får vi i retur. Synd for jeg er ganske bekymra over tannstilling og kjeve, men smokk er bedre enn å sutte på fingra hvertfall...

Skrevet

hehe vår lille prins vil kun ha nuk-smokkene...har prøvd så å si alle andre slags smokker,så kjøpte pappa'en disse nye ortodent smokkene...men neida de kom fort ut igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...