MAJA-67 Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 (14 måneder) har nå hatt blåveis, verandaleppe og blødd fra munnen 2 ganger. Han er ikke særlig stødig og så liker han så godt å klatre... Klarer dere å passe på hele tiden? Får helt dårlig samvittighet jeg, men jeg kan jo ikke holde ham i hånda hele tiden heller...
dritgrei hei hei! Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 knall og fall er fint det syns jeg ;-) her i huset samler vi på skrubbsår! jeg tenker nemlig at brekker han en arm så lar den seg gipse..... jeg prøver likevel å unngå lek på motorveien, spisig av vaskemidler, og hopping fra taket. En liten tass på 14 mnd er helt umulig å holde i hånda hele tiden... vår minste ting er 9 mnd og hun bare ruller så vi har ikke kommet til "dunkeproblematikken", men jeg regner med at hun også blir en reser på blåmerkesamling etterhvert. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Nei, vi klarer ikke å passe på hele tiden:-) Lille rosa begynte å gå rundt bordet etc da hun var mellom 8 og 9 mnd og det var mange dumme hjørner rundtomkring ja.........etter at hun begynte å gå alene da hun ble 10 mnd så er det knall og fall og dunking borti ting hele dagen, men vi har vært flinke til ikke å lage noe oppstyr av det, så det er veldig sjelden at hun begynner å gråte pga det. Som dritgrei sier, om man kan unngå motorveien, og div andre farer så har man gjort en god jobb:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå