Gå til innhold

Leander er født.......


hilham

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da er min lille prins endelig kommet til verden, 14 dager over tiden på dagen. Han ble født på Sørlandetssykehus Kristiansand den 16 mars.

Målene er: 50 cm, 3190 g.

 

Han ble forløst med akutt keisersnitt.

Vi kom på sykehuset kl 0930 til overtidskontroll og jordmor og lege var ikke helt fornøyd med fosterlyden. Jeg ble sendt over til føden for å settes i gang ( hadde ingen tegn til åpning ), men da jeg kom over dit så tok de vel knappe 10 min før de kom med kateter og sa at innen 1 time så lå jeg på operasjonsbordet. Han ville ikke tåle riene så de måtte ta keisersnitt........

Den tiden fra jeg fikk beskjed om dette og til at jeg satt på operasjonssalen for bedøvelse så var det masse tanker.....Jeg kunne ha mistet min lille prins hvis de hadde satt meg i gang og ikke valgt å ta keisersnitt.....

Men alt gikk bra og da jeg lå der på den ene siden av den grønne veggen og hørte at han satte i et hyl da de fikk han ut er helt ubeskrivelig. Tårene bare rant av lettelse. Alt var bra og vi fikk se han.

Da de la han oppå meg i et lite sekund var magisk. Han var så skjønn.

Nå ligger han i sengen sin og har det bra. Og vi er blitt en lykkelig familie på 4. Storebror er vannvittig stolt.

 

Dette var min historie.

En ting er sikkert; det blir ikke flere barn her i huset. Nå har vi to nydelig gutter og det holder i massevis for oss :o)

 

Ha en fin uke/ helg.

 

Lykke til videre alle sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, godt å høre at det både går og gikk bra med dere begge. Nå får dere bare nyte dagene og kose dere masse=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...