cecci79 og Robin Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 og jeg vil føde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! send fødestøv alle som har noe å avse:) er temmelig lei nå ja...
Makka Pakka Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Sender over litt her: sviiisj!! jeg har termin om 15 dager. Jeg er helt overbevist om at babyen min kommer før termin (les håpe håpe). Hvis jeg fortsatt sitter her på termindatoen må jeg be om litt fødestøv selv jeg :-)
plutseligbolle Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 jeg har om fire uker. kom akkurat på at det da altså bare er en uke til den ikke er prematur hvis den blir født. oi, sjokk! kan godt vente litt lenger men kan godt komme litt før terminen altså for min del. det har de fleste babyene i familien min gjort hittil. lykke til med fødselen da!
**My little Miss drama and I** Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Sender deg MAAAAASSSSE fødestøv...!!! håper noe skjer da;-).. du får prøve å lokke den lille ut;-P....
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Hei og hopp! Sender fødestøv i din retning og håper jeg får en dose tilbake- termin imorgen på meg... Ønsker oss begge lykke til og satser på at vi ikke behøver å vente så lenge...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 sender masse fødestøv her til deg........lykke til
cecci79 og Robin Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2007 takker for alt fødestøvet..har ikke hjulpet enda, men håper det skjer noe i løpet av dagen.......magen er helt hard i dag. faktisk ganske vondt..sikkert en evigvarende kynner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå