Larvik får en til i mai-09 Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Er det mange som skel gifte seg til sommeren. Når? Hvor langt er dere kommet i forberedelsene?Hjelper mannfolka til?
Lille jente Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Vi skal gifte oss i august. Og har kommet et godt stykke i planleggingen, alle de store tingene er booket og nå er det bare småpuss igjen. Mannen er ikke så veldig flink til å hjelpe til, så jeg må kjefte litt av og til, men det går ellers veldig greit. koser meg med planleggingen jeg...
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Vi gifter oss 2. juni. Har endel småting igjen å organisere... Men som Lille jente skriver så har vi også booket alle de store tingene Jeg har laget "skjelettet" av bryllupet, men overlater til mamma'n min å fikse detaljene. Hun er kjempeglad for å få ta del i planleggingen, og jeg jobber med organisering og logistikk til daglig, så jeg er faktisk glad for å slippe Min kommende mann er kanskje ikke så involvert i selve planleggingen - men han har organisert, bestilt og betalt bryllupsreisen vår + at han har ordnet bryllupsnatten også. Helt greit synes jeg.
mammatilsommeren Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Hei, vi gifter oss 28 juli, og det meste store tingene er også på plass, kjolen ble bestilt for 7 måneder siden og jeg begynte å bestille og ordne med alt så å si rett etter forlovelsen! Det meste de andre over her nevner har jeg også ordnet. Men nå sliter vi litt med å finne noen å spille i bryllupet og salmer er jeg heller ikke begynt på. Min kjære står for drikkevarene han, han har tatt på seg det ansvaret. Det meste ordner jeg selv. SElv om jeg synes jeg det er kos å få som jeg vil ha det, hadde jeg nok ønsket om han kunne involvert seg litt mere...han mener godt, for han vil jeg skal bestemme alt, men hadde vært kos med litt tilbakemelding! Men det har godt bra, mamma er med å hjelpe og svigers( HJELP) her jo alltid noen synspunker!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Jeg skal ikke gifte meg før August neste år, men er allerede ferdig med planlegginga har bare bestillinger, innkjøping og sånn igjen
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 Og nei, han har ikke hjulpet til, eller lettere sagt han gidder ikke å være med på planlegginga, han sier bare at han stoler på meg og ferdig med det. Men vi får se til neste år da når det begynner og nærme seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå