mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 hun er tre år, alle rundt oss har fått barn nr 2--Jeg er jo alene så det går jo ikke for meg. Hun spør og spør.. Prøver å forklare henne at en mann og dame må bo sammen for å få baby..... Og da forklarte hun meg : "pappa er jo mann". jepp. kjempefint. Synes det er så vondt at jeg vet at kanskje hun aldri får søsken.............. SNUFS........
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Sånn har jeg det også. Hun ønsker seg søsken og jeg ønsker meg et barn til. Men da trenger man en mann ja
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2007 ja, det kan jo hende senere da...........
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Vi er alenemødre og gjør en utrolig fantastisk jobb med barna våre, men hvorfor får ikke vi være fosterhjem, avlastningshjem eller til og med adoptere?
Plutseliten*2 Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 enslige får alle de tingene du sier vi ikke får..Vi får være avlastningshjem og vi kan adoptere.
Singelmamma og banden Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Jepp, det får vi, men det er vanskelig! Nå er jo ikke dette noe problem for meg da, mine barn ender jo opp med å være tre hos meg, og denne siste har allerede en søster til hos faren. Så de begynner faktisk å bli noen, og de to jeg har er svært avhengige av hverandre, men du som de av og til krangler... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå