Gå til innhold

datteren min vil ha lillesøster..................

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er tre år, alle rundt oss har fått barn nr 2--Jeg er jo alene så det går jo ikke for meg. Hun spør og spør.. Prøver å forklare henne at en mann og dame må bo sammen for å få baby..... Og da forklarte hun meg : "pappa er jo mann". jepp. kjempefint. Synes det er så vondt at jeg vet at kanskje hun aldri får søsken.............. SNUFS........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo hende du møter en mann senere da=)

Skrevet

Sånn har jeg det også. Hun ønsker seg søsken og jeg ønsker meg et barn til. Men da trenger man en mann ja

Skrevet

ja, det kan jo hende senere da...........

Skrevet

Vi er alenemødre og gjør en utrolig fantastisk jobb med barna våre, men hvorfor får ikke vi være fosterhjem, avlastningshjem eller til og med adoptere?

Skrevet

enslige får alle de tingene du sier vi ikke får..Vi får være avlastningshjem og vi kan adoptere.

Skrevet

Jepp, det får vi, men det er vanskelig! Nå er jo ikke dette noe problem for meg da, mine barn ender jo opp med å være tre hos meg, og denne siste har allerede en søster til hos faren. Så de begynner faktisk å bli noen, og de to jeg har er svært avhengige av hverandre, men du som de av og til krangler... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...