Gå til innhold

Skravletråden for nordlendinger nr 3 NY 22.03.07 = )

Anbefalte innlegg

Skrevet

så va d oss skravvelsjurn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har besøk av ei venninne for helga. Og hun har med egen pc, så her sitter vi:) hehe. Bra for meg som er avhengig.

Skrevet

Hihi.. E her ennu selv om senga rope ja hyyyle etter mæ : )

Skrevet

God morn alle sammen:) Snart helg! Nokka fancye plana? Her i hus skal sambo ut på lørdag, så da blir æ vel å sitte å DIB`e hele lørdagskvelden.. å på søndag skal æ på jobb å bli ornda på håret, og hjelpe til å ordne de andre... Glede mæ:)

Skrevet

Vi skal i barndåp på søndag men det e nu egentlig ikkje så veldig fancy.

Heldig du e som skal bli ordna på håret da : ) *missunelig*!

Her snør det i dag, skikkelig surt ! Va jo nesten fritt før snø her nu.. Jaja.. legg sæ neppe :)

Skrevet

heihei nordendinger :o)

Er fra nord jeg å:)

Skrevet

Hei hei = )

Velkommen !

Kor kommer du fra da ?

Skrevet

Kor artig! e det lov med nordlæninga i eksil i sørvest her inne?

Skrevet

Hei!

Æ e åsså en norlending:)

Men bor på Østlandet. E egentlig fra Tromsø, fløtta hit for 51/2 år sia.

Skrevet

e i fra narvik,eller bor i bjerkvik,ett par mil nord førr narvik.

Skrevet

Tja æ bor jo "litt" sør før polarsirkel`n æ også : )

Skrevet

Tja æ bor jo "litt" sør før polarsirkel`n æ også : )

Skrevet

Æ e tydelivis heilt blind i dag... så ikke denne tråen før i dag, enda æ så etter den fleire ganga... så etter nå i avisa i evigheta også før æ endeli fant det... trur æ mån få mæ nye brilla snart ;D

Ka dåkker skal i hælga? Vi fær nu tel fritidsbolige vårres i morra og da kommer vi ikke heim før om ei uke i allefall... å me det nydelie været så bi det nok superdupert :D

Dåkker må nu hold liv i denne tråden tel æ kommer telbake da ;D

Hoihoi :D

Skrevet

Helleu:) Ka gjør dokk i kveld da? Her sitt vi å vente på Senkveld. Deilig på kveldan når ungen e i seng ja:)

Skrevet

God morgen : )

Kosa oss skikkelig i gårkveld med indisk Tandori...Herreeeguuuug kor godt det va ! : )

Snupidupi: Ammetåka kallles det ;o) Kos dåkker masse i fritidsbolien dåkkers (hytta ??; )

I dag skal æ tel byen uten barn og mann (før 1 Gangs skyld!) og kjøpe gave til han som skal døpes i mårra. Nå idèa på ka man skal kjøpe ??

Skrevet

Oj.. Nu va denna på side 3.

E alle så opptatt i helga ?

Skrevet

Vi må jo hold den oppe:)

Har besøk eg. Ho stakk en tur på kiosken:) Koselig med besøk. Men e sliten etter en lang dag i byen:) My besøk for tia. Synd at alt ska skje på en gang. Å så bi d vel leng t besøk igjen... Te påska ska vi ut å reis. Akkurat no har eg mest løst t å bare vær hjemme i påska:) men da e d mang tanta, onkla å besteforeldra som bi lei seg for at dæm ikke får se gogutn.

Skrevet

Hallois jenter - æ e nu hær æ og....

Kossen har dokk det ???

Så bra at du likte Tandoorien Piadi - æ kan ikke spis det for æ tåla det ikkje. Er veldig godt med indisk.....

Skrevet

Hei hebbie:) Kjenner igjen deg fra bim. Men viste ikke at du var nordlending:) Kor kjæm du fra?

Skrevet

hehehe.....æ e ikkje nordlænding ;o) Skulle bare inn og kødde litt på tråden og si hei til Piadi.

Kult nick du har tuppefjert ;o)

Skrevet

Æsj da lura du meg:) hehehehehehe jaja. Da tok eg ikke feil alikavel da:)

tuppefjert var tuppa82 før. Men gidda ikke d mer, for d va så mang varianta av tuppa....

Skrevet

Hebbie di lura : ) Ka med å starte en Stavagertråd heller ;o) ??

Idag har vi vært i barndåp, fikk nån idèa tel vi ska ha.

Skrevet

STAVANGER skulle det bli : )

Skrevet

Når ska dokk ha? vi ska ha 1 påskedag. D e alt for lenge sia eg va i sist, så eg lura sånn på kossn eg ska pynt...

Skrevet

3.juni. Både æ og eldstejenta e døpt den datoen, og nu va det pinadø den 3. juni på en søndag igjen : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...