Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig spennende....

Skal jobb 3 netter palmehelga og kvelden på mandag. Så har jeg avspasert onsdag og fri torsdag. Så på jobb igjen 2. påskedag (turnus). Da får jeg nesten en uke fri. Hatt flaks med jobbing både i jula og påsken, slapp jobbehelg jul-, nyttår- og påskehelga..... (jobber 3. hver helg)

Ungene gleder seg, for i palmehelga reiser de til bestemor og bestefar, og skal ta toget sammen med dem (ca 3 timer, veldig spennende!!!). Jeg kommer etter på tirsdagen da. Da blir det vel noen skiturer med 3 åringen i pulk for siste gang (neste år får hun gå selv!...hehehe) og familebesøk.

Du da?

Skrevet

Vet ikke hva det blir til enda. Litt farting her og der og besøk hvis noen har tid til oss. Det er mange som reiser vekk. Litt kjedelig for ungene å ikke ha lekekamerater. Turer skal det iallfall bli. Håper på fint vær!! Selv om snøen er borte så kan vi dra på påsketur likevel med kakao, appelsiner og kvikklunsj og grille pølser på bål! Det blir fint!!

Skrevet

Ikke noe spennende som skjer her nei..Blir nok mest sannsynlig hjemme og nyter det aa ha fri.. Kanskje overtale noen til aa komme en tur paa besoek, da det alltid er kjekt med besoek ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...