Gå til innhold

Hvem står for planleggingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg frustrert og irritert.... Ja, det var jeg som var mest gira på bryllup. Men nå virker det som om han blir med på det, bare for at jeg skal være sysselsatt med noe. Han bidrar svært lite, har uttalt at han skal sette utover stoler, og det er for tidlig enda... Jeg har ringt hit og dit, lagd det en og det andre, og booket det meste. Er det flere som føler de kjører sololøp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Han frir, og du får ett vanvittig arbeid etterpå! Forstår det ikke helt, han har jo virkelig lysst til å gifte seg! Jeg har ikke behøvd å tvinge ham eller noe... Men skulle da tro der skulle være en smule mer iver til å lage til denne her festen... =)

Skrevet

Nei her er det ikke noe sololøp! Mulig jeg skal gifte meg med den "perfekte" mannen....hehe..

Skrevet

Mannfolk bryr seg ikke om hvilken farge d er på blomstene, eller om invitasjonene er rikftige osv osv...... Derfor er d kvinnfolk som gjør hele jobben.... hehe

Skrevet

Jeg er det min kjære kaller en Prosjektleder for dette. Jeg koser meg veldig med planleggingen, men må si meg enig med at jeg blir litt frustrert og irritert av og til.

Det er vanskelig å komme frem til alle løsninger, idèer o.l. Så kunne godt tenkt meg litt mer hjelp.

Men når det er sagt så kan jeg jo ikke klage heller, han har jo tross alt fridd og det er av hans lønning vi betaler for hele festen.

Skrevet

min kjære hjelper masse til. Vi har fordelt det ganske likt, jeg tar meg av invitasjoner, kjole(selvf.), blomster, bordkort osv. Og han tar seg av det den økonomiske utregningen, bestilling av lokale til vielse og middag/fest. Så har vi også noen punkter vi skal samarbeide om. Føler vi er begge like gira og gleder oss veldig. du kan jo spørre han om hva han kunne tenke seg å bidra med bortsett fra å sette utover stoler. Synes det høres ut som han slipper "lett unna" med bare det.. ? det er jo deres bryllup, ikke kun den ene..

Skrevet

så siden han har "tross alt fridd" trenger han ikke å bidra med planlegging?

Skrevet

Her er det litt omvendt.

Min kjære fridde (jeg hadde ikke tenkt tanken engang), organiserer med kirke, prest, musikk, resturant, hotell, ringer, og mye annet praktisk.

Det eneste jeg gjør er å fortelle hva jeg ønsker, og så fikser han det :)

Så jeg er strålende fornøyd. Det eneste han ikke er involvert i, er valg av brudekjole, sko, hår og sminke. Det tar jeg semmen med min forlover

Skrevet

Når jeg skriver at han "tross alt" har fridd mener jeg at jeg ikke kan klage, vi skal jo faktisk gifte oss. Da spiller det ikke stor rolle for meg hvem som organiserer det ene eller det andre. Bare vi blir gift.

Liker å planlegge jeg så...

Skrevet

Min kommende mann sier at han gleder seg til dagen etter bryllupet - for da er vi gift. Tror han bryr seg lite om selve festen, for hans del skulle det helst bare vært oss to i en liten privat sermoni. Han ønsker bare å bli gift han, og ser ikke helt poenget med alt styret rundt. Derfor er det i grunnen greit at det er jeg som tar meg av planleggingen og organiseringen - det er jo jeg som vil ha stor fest. Men litt arbeidsfordeling har vi - han skal lage invitasjonene (han er grafisk designer) og han skal ordne bryllupsreisen. Resten tar jeg meg av mer eller mindre - men spør han selvsagt til råds dersom jeg er i tvil. Tror vi begge er godt fornøyde med denne løsningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...