Gå til innhold

når begynne med pute?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du stor vanlig voksenpute?har brukt det litt fra han var ett år for han har vært veldig mye syk...Forkjølelse,ørebetennelser og astma så han har trengt å ligge høyt med hodet!Han er nå 20 mnd å jeg bruker bare en flat liten babypute enda og bruker den store når han er dårlig!

Fikk ikke akkurat svar på spørsmålet ditt men...lurer vel egentlig på når de begynner med vanlig pute jeg også sånn hver dag...men syns det er greit med den lille foreløpig,den store tar sånn plass i senga hans også..hehe!

Skrevet

min er ikke blitt et år helt enda...hun har ikke sånn baby pute heller hun.... kanskje på tide å kjøpe det....hmmm...

Skrevet

Når de gir uttrykk for at de vil ha det (les: stapper dyna under hodet).

Må vel ikke på død og liv ha pute?

Skrevet

Jeg følte at vi var de eneste som enda ikke hadde begynt med pute, og dro på hansen og dysvig for å kjøpe. Der spurte jeg han som jobbet der, når det var anbefalt å begynne med pute, og han sa at pute til barn var noe tull. Mye av grunnen til at man solgte slike puter var at pakkene med sengesett kom med putevar.. Han sa at det vel egentlig ikke skaper en veldig bra stilling for nakken, og at man godt kunne vente til barna etterlyste det selv, så vi venter enda en god stund vi. (Hun er 20 mnd nå)

Skrevet

Vi har ikke begynt. Jenta mi er er 19 mnd. Har lest et eller annet sted at det anbefales å vente med pute til barnet er to år.

Skrevet

Det jeg sendte ble visst borte. Hm....

Vi har ikke begynt. Jenta mi er 19 mnd. Har lest et eller annet sted at det anbefales å vente med å begynne med pute til barnet er to år.

Skrevet

Mi jente har ikke begynt med pute enda. Hun er 22mnd. Jeg har prøvd å lagt ei tynn, flat babypute i senga (fordi "alle" andre bruker det), men den har havnet i fotenden eller på gulvet. Så jeg tror du må prøve deg fram for å se om h*n vil ha pute. Jenta mi har alltid hatt en Ole Brum bamse med seg i senga. Når jeg ser til henne på natta/morgenen nå, ser jeg at hun som regel ligger med hodet oppå den bamsen. Synes det blir litt bratt i nakken, så jeg skal innføre den tynne puta igjen. :)

Skrevet

mente å ha hørt at det ikke var så lurt å begynne for tidlig med det..så da venter vi lenger vi og..;)

Skrevet

Her hvor jeg bor anbefaler de pute fra starten av.

Skrevet

vi gav guten vår pute (juniorpute, ikkje den flate babyputa) då han var 13 mnd, som eit eksperiment. Resultatet var at han plutseleg begynte å ligge roleg i senga om natta. Tidlegare snudde og vendte han på seg, og låg oftare med hovudet i fotenden enn motsett når vi var inne og såg til han.

Skrevet

Han har forresten aldri brukt babypute.

Skrevet

Vi kjøpte juniorpute til Lucas i forrige uke, hans første pute :) han er 19 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...