Gå til innhold

Hvem sine hender er det som skriver her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker en eller annen (Attpåklatten, tipper jeg) skrev et morsomt innlegg om kroppstyvene for en stund siden. Nå tror jeg jammen disse tyvene har vært på besøk hos meg igjen. Hendene som sitter her og skriver er da vitterlig ikke mine, de er mammas! De er rynkete og tørre og ser ut som om de hører til på en gammel dame. Og det er da ikke meg ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihihi.......det var nok ikke meg, selv om jeg kunne skrive under på at tyvene hadde vært her i huset også..........;-))

Ser at phantis har funnet det igjen:-)

Mine hender er også stjålet, nå sitter jeg også med noen som er både rynkete og tørre......grrrrrr.........dumme dumme tyver!!!

Kom tilbake med kroppen min NÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!

Vi får jo trøste oss med at hele Keikogjengen snart skal på Holmsbu og få deilig pleie, da blir vi sikkert helt rynkefrie igjen.............jaaada;-))

Skrevet

Da blir vi helt sikkert rynkefrie igjen ja :-D Eller kanskje vi får det så godt med oss selv at vi blåser i rynker og valker. Jeg gleder meg!

Skrevet

De rynkene og valkene blåser jeg en lang marsj i nå, jeg vet så inderlig godt at jeg ikke er lykkeligere som tynn og rynkefri......har jo prøvd det også..:-))

Det handler ikke om hvordan man har det, men om hvordan man tar det:-)) Og det er så inderlig godt å kjenne meg akkurat så moden at jeg kan innse det;-))

Skrevet

Samme problemet her - skjønner ikke hvorfor jeg plutselig har så mye hud alle steder...

Men som Attpåklatten sier, det er godt å kunne akseptere at det er greit å være som en er:-)

Når jeg ser på min søster som sliter med en alvorlig syk gutt, inn og ut av sykehus både her og i Stockholm, - ja da betyr rynker og valker lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...