Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 absolutt, hvem ellers skulle hørt alle de saftige detaljene?
EIse Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Huff ja. Jeg snakker sex med litt for mange, tror jeg. Men sånn veldig detaljert er jeg nok bare med nære venninner,
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Jeg har venninner som forteller meg om alle serieorgasmene og alt det deilige de opplever med sine menn. Da blir jeg i grunnen litt trist og litt misunnelig, for mannen min har kronisk trøtthetssyndrom og er IKKE særlig spennende i senga... Men det hjelper jo å tenke på den fantastiske sexen jeg har hatt med eksene mine, da...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Til noen om noe, men ikke om alt:) Noen hemmeligheter skal man da ha med partneren sin...(",)
..idyll Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Ja, med de nærmeste venninnene, men deler ikke alle detaljer, noe er bare hans og mitt :-)
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 Snakker om alt med mine to beste venniner. Men så har eg hatt dei to lenge... Og hatt ho eine med på trekant med ex'en min. Siden dei begge er i fast forhold nå, så blir det ikkje noe trekant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå