Gå til innhold

babykos71


petitmoi :-)

Anbefalte innlegg

Føler bare for å gi deg litt "skryt"! Det er så utrolig kjekt å ha folk som deg her inne som alltid har en hyggelig eller oppmuntrende kommentar til alle :-) Selv er det ikke så mye jeg er her, så det blir mest lesing og lite skriving, men jeg har lest gjennom alt som står og bitt meg merke i at du alltid er så positiv og hyggelig! Håper virkelig det går bra med deg og spirene - masse lykke til!

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TUSEN TUSEN TUSEN TAKK PETITMOI :-)

Det varmet hjerte mitt veldig...Hyggelig at du har lagt merke til det da. Jeg er meg bare selv jeg, er kjent for å være positiv og gla jente, så det var koselig ja.

Men akkurat i skrivende stund gråter babykos71...uhuhuh....Jeg har hatt mørk blødning i natt og i dag. Er så utrolig redd og bekymret. Ringte sykehuset. Skal inn på ul mandag for å se nærmere på saken. Var inn til privat klinikk onsdag pga litt farge på utfloden som du sikkert har fått med deg. Jeg babler jo i vet vet du....... Ja og så så det jo ut som den en tvillingen var på vet ut, men var ikke helt sikker da. De tror blødningen jeg har nå kan skyldes en abort av den, men er så innmari redd for at den andre ikke skal bli noe av og........HJELP !!! For ei helg......... Vi gleder jo oss SÅNN til babyen da..Det må gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tusen tusen takk til deg anonym :-)))Koselig med så fine tilbakemeldinger da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...