Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Jeg gjorde det i allefall. Gikk fint. Pass godt på håndhygienen, ellers er det bare bra.
Gla-mor Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Fortsett å amme, da får babyen immunstoffer fra deg og blir ikke syk! Er vel omgangssyke du har (?), og da er det virus som er årsaken. Håndvask er viktig, så du ikke smitter andre.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Kan hende det er noe jeg har spist. Skal jeg amme for det?
mamma&piratene Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Det er bare å amme !!! Kjempe bra å amme for da for den lille antistoffer.Jeg hadde to runder med streptokokker m 3 ukers mellomrom. Hadde over 40 i feber og var skikkelig dårlig, men ammet som vanlig. Det sa legen at jeg kunne gjøre !
Vertigo Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Bakterier og virus kommer ikke i morsmelka, så bare fortsett å amme!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Jeg hadde matforgiftning her før jul og var skikkelig bekymra. Men jeg gjorde som normalt med ammingen. Lillemor ble ikke syk så det gikk helt fint. Men drikk masse vann!! Det står jo ikke på så lenge heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå