Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Har ei veninne/bekjent som har et skikkelig bra kamera til flere tusen kroner pluss at hun er ganske flink til og ta bilder, har spurt om hu vil være fotograf i bryllupet vårt noe hun gjerne vil og det gratis, bare vi kjøper inn filmer til kameraet og hun får være med på middagen og festen. Ideen min/vår var at hun kunne ta en hæv med bilder, så kunne vi plukke ut de bildene som ble fine og legge dem inn i ett fin fotoalbum. Eller tror dere en ekte fotograf er bedre? Tror dere en fotograf forstørrer bilder utifra vanlig negativ som vi kommer med?
brooklyn Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Er hun skikkelig flink å ta bilder KAN det bli veldig bra. I vårt bryllupsalbum er flesteparten av bildene fra en kamerat som er veldig flink å ta bilder, som tok over 500 bilder den dagen (digitalkamera). Vi bestilte en forstørrelse fra fotografen, resten tok vi fr ahans bilder. Du kan feks få bilder på lerret hos fotoknudsen.no, og dte er knalltøft. Men det er kun digital, dog. Lykke til!
Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 Ja, hun er flink, men min mor er også veldig flink så jeg tenkte hun kunne ta fra digitalkameraet. Ja, det var en god ide:-) Tusen takk for tips og råd og hjelp:-) Tusen takk! Og det samme til deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå