Gå til innhold

er det å jobbe i bank vanskelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er hoppende sur jeg.mamman min hadde oppretta blomsterfond.trodde hun...

for lille gullet vårt.noen spurte meg om det nr,og jeg ble usikker om det var blomster,eller minnefond det sto som.ringte for å undersøke nå i kveld.å neida.mannen i banken kunne fortelle at det sto som sparekonto !!! er bankjobben så vanskelig at man ikke klarer å utføre noe som tilogmed sto skrevet på papir??? jeg ble gørrsint,mamma både sint og lei seg.å i mårra skal vi ordne dette herifra,slik at ting blir gjort på riktig måte...grrrrr....måtta bare få ut litt.det ryker av fingrene,så sint ble jeg,hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, sånne ting som dette skulle dere ikke trenge å oppleve nå......Men godt du blir sint, så du får det ut!!!

Heier på at dere får det som dere ønsker, i morgen den dag:-)

Skrevet

dette er bare en filleting egentlig,men så utrolig unødvendig.skal jo være enkelt å utføre en jobb,som tilogmed er skrevet ned slik den skal utføres ;o) men det ble for vanskelig for dama,hehe

du aner ikke hvor mye sinne som har kommet ut i det siste.er noen utbrudd,hehe.

Skrevet

Det er en helt naturlig reaksjon etter det som har skjedd.......sjokk, sinne og stort behov for å få det ut, så ikke spar på kruttet men blås det ut du:-))

Skrevet

åh yes da.jeg er flink til å få sinnet ut jeg ;o)

har krutt i massevis.å iblanda mitt nordnorske temperamang,så er det virkelig noe som smeller...men har også solskinnsdager da. ;o)

Skrevet

Det er vel menneskelig å feile, men det er i hvert fall menneskelig å bli sint når noen roter til noe som er kjempeviktig for en selv. Dessuten er det jo godt å være sint, det er liksom ikke så skummelt som å være ulykkelig.

Håper dere får det i orden i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...