Lisa & lille Noah<3 Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 oj,det er ganske stort:) Gratulerer som huseiere da:) og masse lykke til:D
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 www.nylander.no -- boligsøk -- Nord-Trøndelag -- Levanger -- Skogveien 60
PlussogLinus Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 åååh Gratulerer så mye! *misunnelig* Her har vi nettopp flyttet inn i vår "ny innkjøpte" leilighet i oslo og jeg drømmer allerede om HUS! Hus og hage med et passelig stort tre )
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Gratulerer:-) Vi kjøpte hus i sommer og her trives vi uffatelig godt!!!!
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #10 Skrevet 24. mars 2007 Gratulerer!! Det er såååå morro å ha noe eget altså! =))
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #11 Skrevet 25. mars 2007 Vi kjøpte jo oss leilighet før jul, men oppdaget fort at det ble liten plass, og jeg savner en stor plen å leke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå