Gå til innhold

Vi kjøpte hus i dag !!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj,det er ganske stort:)

Gratulerer som huseiere da:)

og masse lykke til:D

Skrevet

gratulerer=)

Skrevet

www.nylander.no -- boligsøk -- Nord-Trøndelag -- Levanger -- Skogveien 60

 

 

 

Skrevet

åååh :) Gratulerer så mye! *misunnelig*

Her har vi nettopp flyttet inn i vår "ny innkjøpte" leilighet i oslo og jeg drømmer allerede om HUS! Hus og hage med et passelig stort tre :o)

 

 

Skrevet

Gratulerer:-)

Vi kjøpte hus i sommer og her trives vi uffatelig godt!!!!

Skrevet

Gratulerer med huskjøp.. :)

Skrevet

Gratulerer =)

Skrevet

Gratulerer!! Det er såååå morro å ha noe eget altså! =))

Skrevet

Vi kjøpte jo oss leilighet før jul, men oppdaget fort at det ble liten plass, og jeg savner en stor plen å leke på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...