Mia_I Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Kynnerne blir bare flere og flere og stadig strammere hos meg. I dag har jeg hatt tett med kynnere hele dagen. var hos jordmor, som sa jeg burde snakke med lege om å arbeide redusert. Er i uke 31, og jobber hundre prosent. Er det andre som har tette kynnere nå? Når får dere beskjed om å sykmelde dere? Jeg har jo lyst til å jobbe en stund til, men kanskje lurt å redusere noe...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Jeg ble ikke sykemeldt sist jeg var gravid selv om kynnerene kom tett som haggel! Tror det varierer fra lege til lege...
minnie27 Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Ei på jobben min ble sykemeldt av en gynekolog pga regelmessige kynnere. Hun ble sykemeldt i 14 dager, da var de ikke regelmessig lenger, og hun ble "friskmeldt". Sikkert en fordel å tenke over om de er regelmessig før du snakker med lege om det. Sikkert lurt å trappe litt ned Lykke til
Slettes Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 hei.. jeg er nå i uke 36 og har vært 50 % sykemeldt siden januar, men det var etter mye mas fra legen - litt stresset jobb gjorde utslaget.. men det skal sies at det hjelp veldig på kynnerne å redusere arbeidstiden slik at disse avtok litt i styrke og mengde pluss at jeg fikk mer energi til å klare resten av dagen, den stopper jo tross alt ikke opp når arbeidstiden på jobb er over - her hjemme er det jo to andre trollunger og gubbben som også skal ivaretas.. denne siste uken nå før permisjon har jeg fått 100 % slik at prinsen kan få ligge i fred og ro og vokse seg stor og sterk til termin.. kan jo tilføye at det var vanskelig å redusere, men etter en mnd klarte jeg faktisk å slappe av selv om jeg først disse to siste ukene har fått vikar og tatt opplæring på rekordtid.. vanskelig å innfinne seg med at en kan erstattes til tross for å ha sittet alene på stillingen i snart 9 år.. oi, ble litt langt dette.. hihi
Mia_I Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2007 Var hos lege i dag, og han sykmeldte meg med en gang - for 14 dager. Så hvis jeg er flink og slapper av kan jeg kanskje få begynne å jobbe 50 prosent da... Satser på det, blir kjedelig å gå hjemme to mnd frem til fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå