Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 oppdaget noen prikker idag.... ikke så mange og er ikke sikker på om det er vannkopper...1 så ut til å væe veskefylt... får følge med om det blir mer.. men med de jeg har oppdaget i kveld, kan han da gå i bhg..
OsloMor Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Dersom de er på overkroppen og sprer seg er det nok vannkopper. Datteren min hadde røde prikker uten vann,, legen mente det ikke var vannkopper mens barnehagen mente det var det. Etterhvert så begynte de å klø også, jeg holdt henne hjemme da de begynte å spre seg. Etter noen dager bare forsvant de, INGEN skorper eller noen arr. Merkelig det der, barnehagen mente hun hadde hatt lett-versjonen.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 men hvor fort sprer de seg.... kan jeg se mer fra forrige bleieskift til nå kveldstell? eller være tålmodig og se igjen i morgentidlig!!?? de første jeg oppdaget var i rumpa.... og så noen svake,røde prikker på bryst, ben, ansikt? ikke sikker... er bare en her og en der... skal han i barnehagen i morgen da???
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Nei, kan ikke gå i barnehagen da. Du må nok belage deg på å ha ham hjemme i 1-2 uker dersom det er vannkopper.
Jente 28 Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Min jente på 2.5 år hadde vannkopper forrrige uke. Da oppdaget jeg et par røde prikker på søndag dag og i ni tiden å kvelden var hun full over hele ryggen, det kom ikke veske i de før utpå dagen mandag. Hun reiste i barnehagen tirsdag denne uken, altså 8 dager hjemme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå