Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har alltid brukt høvel når jeg tar bort bikinilinjen og legger/under armer. Men når jeg prøver å frisere litt der nede blir det bare rødt/ømt og skjeggete etter 2 dager. Hva gjør dere andre? Vil helst slippe voks.. Sorry sp.m., men er grønn på dette området.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Jeg barberer også legger og under armer osv.. om jeg gidder(måtte neste klippe vekk hår under armene idag... hehe) men der nede?? nei, jeg tar bare vekk bikinilinja og litt til. Kunne ikke tenke meg å være hårløs, om det er det du mener. jeg bruker også høvel, og blir litt sår noen dager der jeg har tatt vekk hår.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Fikk et tips på kondomeriet - bruk vibratorrens etter barbering for å unngå nupper og sårhet. Det er en blå gele-aktig masse. Kan svi litt å påføre, men det hjelper faktisk! (Jeg har ikke testet den, men sambo har. Vi fjerner begge to alt som er!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå